Kim jesteśmy?
Firma Yetico S.A. to jeden z największych producentów styropianu w Polsce. Nasze produkty znajdują zastosowanie jako materiały termoizolacyjne w budownictwie oraz jako opakowania w branżach takich jak: AGD, RTV, meblarstwo, stolarka otworowa. Firma została założona w roku 1990. Posiada trzy zakłady produkcyjne (Olsztyn, Galewice, Gorzów Wielkopolski). Z powodzeniem obsługujemy małe, średnie oraz duże firmy typu sieci DIY. Działamy na terenie całej Polski oraz Niemiec.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, aplikuj na stanowisko:
ds. Handlu i Marketingu
W związku z rozwojem działalności naszej firmie poszukujemy Pracownika, który dobrze czuje się na stanowisku wymagającym dobrej organizacji pracy, podejmowania inicjatywy i samodzielności w działaniu.
Zadania:
- Zarządzanie administracją biura i korespondencją
- Kompleksowe wsparcie Dyrektora w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji
- Współudział w przygotowaniu prezentacji, raportów, zestawień
- Organizowanie spotkań biznesowych, podróży służbowych
- Aktywny udział w projektach realizowanych w Dziale Handlu i Marketingu
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub studenci
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
- Doskonała organizacja pracy własnej oraz pracy pod presją czasu
- Gotowość do podejmowania inicjatywy, dynamika działania
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
- Niezbędne narzędzia pracy
- Stabilne zatrudnienie
Dołącz do nas.
Zapewniamy pełną dyskrecję podczas procesu rekrutacyjnego.
Oferty (CV oraz list motywacyjny) należy kierować pocztą na adres:
Yetico S.A., ul. Towarowa 17a, 10−416 Olsztyn
lub za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz!, znajdującego się na dole ogłoszenia.