Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
7N to duńska firma konsultingowa, zajmująca się outsourcingiem ekspertów IT. Globalnie, w siedmiu krajach zatrudniamy ponad 700 osób (w Polsce ok 350). W ciągu prawie 30 lat działalności dowiedliśmy, że jawny i przejrzysty model finansowy, współpraca wyłącznie z ekspertami w swoich dziedzinach oraz bardzo dobra opieka nad nimi są najlepszym modelem konsultingu IT.
Obecnie do naszego wewnętrznego działu administracji poszukujemy:
Asystent/ka działu administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie raportów i zestawień związanych z działalnością operacyjną Działu Sprzedaży 7N
Wsparcie Konsultantów 7N w sprawach administracyjnych (np. umowy, szkolenia, urlopy) i logistycznych (np. rezerwacja hoteli, rozliczanie kosztów)
Wsparcie administracyjne w zakresie obsługi Klientów 7N
Dbanie o poprawność i spójność danych w systemie Microsoft Dynamics CRM
Wsparcie w organizacji eventów firmowych 7N
Wymagania:
Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin – mile widziany status studenta
Wysokie kompetencje interpersonalne oraz komunikacyjne
Umiejętność współpracy
Dokładność, skrupulatność, dbałość o szczegóły
Bardzo dobra organizacja pracy
Asertywność i dyplomatyczność
Bardzo dobra obsługa komputera (zwł. pakietu MS Office, w tym zwł. MS Excel)
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Co oferujemy:
Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin – duża elastyczność
Pracę w międzynarodowej firmie o unikalnej kulturze organizacyjnej, przejrzystych zasadach współpracy i świetnej renomie w branży
Aktywny udział w projektach i obszarach kluczowych dla działalności firmy
Wszechstronne obowiązki, umożliwiające rozwój w różnych dziedzinach biznesowych
Stałe wsparcie merytoryczne w realizowanych zadaniach
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...