specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Główne obowiązki: Koordynacja realizacji zadań w obszarze ewaluacji programu za które odpowiada PARP, uwzględniając założenia Planu ewaluacji, w tym: współpraca z zespołami projektowymi, osobami, wykonawcami zewnętrznymi, wewnętrznymi jednostkami merytorycznymi oraz z zewnętrznymi...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
13 dni
Główne zadania: monitorowanie funkcjonujących instrumentów wsparcia w zakresie innowacyjności; identyfikacja potrzeb przedsiębiorców w zakresie wsparcia w obszarze innowacyjności, w tym w ramach współpracy z interesariuszami; proponowanie i rozwijanie koncepcji nowych instrumentów...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Wymiar etatu: 1 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 300 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
wyszukiwanie informacji, firm, kontaktów i ofert; współpraca z księgowością przygotowywanie dokumentów; kontakt z kontrahentami; bieżąca pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych; przygotowywanie dokumentów na zlecenie przełożonego; załatwianie spraw urzędowych; odbiór i wysyłka...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
23 godz.
konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego rejestracji osób...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 200 - 6 200 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum; bieżąca obsługa administracyjna Muzeum i jego oddziałów w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Serwisowy; przygotowywanie projektów umów na wynajem, dostawy, ubezpieczenia i usługi pozostające w...
Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
UWAGA! NIE SZUKAMY OSOBY DORYWCZO! Na kilka godzin dziennie! Praca jest na PEŁEN ETAT ! (osoba kandydująca musi mieć możliwość pracy w SOBOTĘ. Praca może być 4 dni miedzy poniedziałek-piątek + SOBOTA lub 6 dni w tygodniu (do ustalenia) *Prosimy o przemyślane zgłoszenia. Jest to warunek...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Będziesz odpowiadać za: opracowanie kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych, pozyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji, weryfikowanie zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji...
Zakres obowiązków: Uzgadnianie i administrowanie podstawowymi danymi niezbędnymi do wdrożenia pojazdu do floty Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z administracją floty oraz zakupem i sprzedażą samochodów, np. uzupełnianie załączników handlowych do umów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ODPOWIADASZ ZA: realizację codziennej pracy biurowo-administracyjnej w tym obsługa korespondencji (poczta, kurier) przygotowanie wzorów umów, ich ewidencja i dystrybucja; ewidencja sprzętu i wyposażenia; aktualizacja danych i nadzór nad prawidłowością tych danych; współpraca z Działem...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole: Rejestrujemy reklamacje wpływające do banku, Jesteśmy komunikatywni, Mamy dobrze zorganizowaną pracę, jesteśmy dyspozycyjni, dokładni, odpowiedzialni i skrupulatni, Jesteśmy odporni na stres, Mamy umiejętność pracy pod presją czasu i presją klienta...
Medicover OptykWarszawa, al. Jana Pawła II 29
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe; chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk; Zaaplikuj !
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w języku polskim i angielskim, bieżące monitorowanie zmian prawnych i proponowanie nowych rozwiązań,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem projektów dokumentów planistycznych z zakresu zagospodarowania przestrzennego, gminnego programu rewitalizacji, decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej w zakresie terenu położonego na...
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ODPOWIADASZ ZA: realizację codziennej pracy Kancelarii Tajnej obejmującej zarówno dokumentację jak i sprzęt elektroniczny; nadzór nad obiegiem dokumentów i podzespołów zawierających informacje niejawne; przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i dystrybucje dokumentów...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa potwierdzeń sald dostawców; Archiwizacja dokumentów, obsługa codziennej poczty przychodzącej/wychodzącej; Wsparcie zespołu windykacji w codziennych czynnościach; Nadzór nad spływem potwierdzeń odbioru wezwań; Inne zadania ad-hoc zlecane przez...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
Obowiązki na stanowisku: Administracyjna obsługa biura wykonawczego; Organizowanie delegacji oraz zakwaterowania kontraktorów; Nadzór nad szkoleniami oraz uprawnieniami pracowników spółki; Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego oraz ich opisywanie; Archiwizacja dokumentacji;...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą i wsparciem klientów wewnętrznych (m.in. Opiekunów i Specjalistów z Działu Relacji z Klientami) Codziennym wyzwaniem będzie tworzenie umów, aneksów oraz wprowadzanie i aktualizowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dział Dokumentacji Medycznej, Statystyki i Kontraktowania z NFZ Podstawowe zadania i obowiązki: przyjmowanie historii chorób pacjentów przekazywanych przez oddziały szpitalne oraz ich archiwizacja, przekazywanie do właściwych organów zgłoszeń dotyczących urodzeń, zgonów oraz innych...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Główne zadania: Przygotowanie i prowadzenie wybranych ewaluacji za które odpowiada PARP, zgodnie z Planem ewaluacji, w tym: przygotowanie dokumentacji merytorycznej i metodologicznej; nadzorowanie merytoryczne realizowanych badań przez wykonawcę zewnętrznego; realizacja badań wewnętrznych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
Zadania, które na Ciebie czekają: zapewnienie obiegu korespondencji firmowej; obsługa oficjalnych adresów kontaktowych (mail, poczta, telefony) nadzór nad zasobami konferencyjnymi; koordynowanie dostaw materiałów i usług; wsparcie w zakresie administrowania powierzchnią biurową; wsparcie...
Zakres czynności: stała obsługa prawna Oddziału w Warszawie w zakresie związanym z zarządzeniem i gospodarowaniem nieruchomościami, w szczególności dotycząca sprzedaży i nabycia nieruchomości, oddawania nieruchomości do odpłatnego korzystania, eksploatacji nieruchomości, regulacji...
Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: wydawanie uzgodnień niezbędnych do uzyskania opinii ZUD i KZUDP dla podmiotów zewnętrznych oraz Spółek Grupy PKP; opiniowanie decyzji administracyjnych; wydawanie zgód na dysponowanie terenem na cele budowlane dla podmiotów zewnętrznych oraz...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Główne obowiązki: Koordynacja realizacji zadań w obszarze ewaluacji programu za które odpowiada PARP, uwzględniając założenia Planu ewaluacji, w tym: współpraca z zespołami projektowymi, osobami, wykonawcami zewnętrznymi, wewnętrznymi jednostkami merytorycznymi oraz z zewnętrznymi...
Zakres obowiązków: przetwarzanie dokumentacji i ewidencja rachunków klientów; sprawdzanie dokumentów klientów w celu zapewnienia zgodności z regulacjami; rozwiązywanie rozbieżności na kontach klientów; prowadzenie rejestru wszystkich dokumentów; tworzenie i wypełnianie raportów;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska: Obowiązki osoby na tym stanowisku związane są ze wsparciem Regionalnego Kierownika Działu Serwisu w obsłudze klientów oraz organizacji Działu Serwisu w Warszawie. Zakres obowiązków: wsparcie w zakresie organizacyjnym działu serwisu, wsparcie w procesie ofertowania,...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
13 dni
Główne zadania: monitorowanie funkcjonujących instrumentów wsparcia w zakresie innowacyjności; identyfikacja potrzeb przedsiębiorców w zakresie wsparcia w obszarze innowacyjności, w tym w ramach współpracy z interesariuszami; proponowanie i rozwijanie koncepcji nowych instrumentów...
Warszawa jako miejsce pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych stwarza bardzo wiele możliwości poprowadzenia ścieżki kariery. W stolicy praca biur właściwie nigdy nie ustaje, potrzebne są osoby obsługujące tysiące przedsiębiorstw, instytucji, urzędów. Pracując jako specjalista ds. administracyjnych w Warszawie, Twój zakres obowiązków może być dość szeroki – od weryfikacji dokumentów i zarządzania nieruchomościami, przez nadzór nad danymi w systemie MS Office, przez analizę liczb w Excelu, uaktualnianie danych w różnego rodzaju systemach np. kadrowych czy wsparcia sprzedaży, aż po wystawianie faktur, aneksów i bieżącą współpracę z działem handlowym. Praca biurowa w Warszawie to świetna okazja do rozwoju kariery i zdobycia cennego doświadczenia w dziedzinie, która Cię najbardziej interesuje. Już teraz zacznij wyszukiwać oferty dla specjalisty ds. administracji w Warszawie na Praca.pl i aplikuj jednym kliknięciem!
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. administracyjnych Warszawa
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych nierzadko wiąże się z szerokim zakresem bardzo różnych obowiązków. Do tych najważniejszych, powtarzających się w opisach stanowisk proponowanych przez pracodawców ze stolicy, należą: prowadzenie dokumentacji firmy, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem procedur zgodnych z obowiązującymi wytycznymi, prawem i dobrymi praktykami w branże, a także przetwarzanie i archiwizacja dokumentów np. kadrowych, sprzedażowych czy księgowych. Jeśli cechuje Cię skrupulatność i dokładność, myślisz o karierze w administracji, ewentualnie w dziale customer service lub kadrowo-księgowym, zacznij szukać pracy w jednej ze stołecznych firm lub instytucji. Codziennie dostępne są oferty pracy stacjonarnej lub hybrydowej z biura w Warszawie, przybywa także ogłoszeń typu praca zdalna full remote.
Jak zostać specjalistą ds. administracji biurowej w Warszawie?
Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na niższych stanowiskach np. jako asystent i znasz język angielski na odpowiednim poziomie (niekiedy wymagany jest poziom C1, angielski biznesowy bądź związany z daną branżą np. medyczny czy techniczny), możesz zacząć starać się o posadę specjalisty ds. administracji biurowej. W typowym zakresie obowiązków: zarządzanie biurem, aktualizacja baz danych, analiza danych np. finansowych czy kadrowych oraz bardzo często współpraca z działem sprzedaży czy działem obsługi klienta. Pamiętaj, że pracodawcy poszukują osób o konkretnym wachlarzu cech i umiejętności pozwalających na zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura. Szczególnie liczy się biegła znajomość obsługi systemów informatycznych, urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista i zdolności organizacyjne.
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie – predyspozycje zawodowe
Specjalista ds. administracyjnych powinien wyróżniać się wysokim zrozumieniem procesów biznesowych i administracyjnych, zdolnościami organizacyjnymi, umiejętnością odczytywania i sprawdzania rożnego rodzaju pism np. weryfikacją dokumentacji kurierskiej, a także oraz zdolnością do samodzielnego prowadzenia różnych procesów administracyjnych, baz danych itp. Liczą się także wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, miła aparycja, wysoka kultura osobista, rzeczowość i profesjonalizm w kontaktach z pracownikami i kontrahentami. Firmy szukają osób pewnych siebie i odpornych na stres, a także potrafiących działać pod presją czasu i gotowych na pracę w godzinach nadliczbowych. Szuka się osób, które są skłonne wziąć na swoje barki odpowiedzialność za sprawną pracę działu administracyjnego.
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie – co robi?
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie ma za zadanie zagwarantować sprawną pracę biura i płynnego przebiegu wszystkich procesów administracyjnych. Na co dzień taka osoba zajmuje się tworzeniem i przetwarzaniem dokumentacji biurowej, wprowadzaniem faktur do systemu, współpracą z firmami kurierskimi itp., współpracuje też z różnymi działami w firmie np. kadrowo-płacowym. Coraz częściej osoby na tym stanowisku mają możliwość wykonywania praca w hybrydowej, dzięki czemu mogą wygodnie zarządzać zadaniami z domowego biura i w razie potrzeby z siedziby firmy.
Główny specjalista ds. administracji Warszawa
Na osobie zajmującej to stanowisko ciąży duża odpowiedzialność. Pracownik ten dba o zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, ma za zadanie zarządzanie zasobami, a także prowadzi współpracę z zewnętrznymi firmami. Główny specjalista ds. administracyjno-biurowych powinien cechować się skrupulatnością, dokładnością i umiejętnością samodzielnego podejmowania decyzji, odpornością na stres i rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, w tym przywódczymi. Do obowiązków głównego specjalisty ds. administracji może też należeć np. współpraca z działem sprzedaży i innymi działami w przedsiębiorstwie.
Młodszy specjalista ds. administracji Warszawa
Stanowisko juniora w dziale administracji w jednej z warszawskich firm jest idealnym miejscem dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w administracji i dynamicznie poprowadzić swoją karierę zawodową. Młodszy specjalista ds. administracji zwykle ma mniej odpowiedzialne zadania, które wykonuje pod okiem managera. Może być na przykład odpowiedzialny za pomoc w realizacji zadań administracyjno-biurowych, wprowadzanie faktur do systemu komputerowego firmy, a także prowadzenie komunikacji z innymi działami firmy.
Asystentka biura
Asystentka biura jest bardzo ważnym elementem każdego zespołu administracyjnego w firmie czy instytucji publicznej. Do jej obowiązków może należeć np. przyjmowanie połączeń, obsługiwanie poczty, prowadzenie archiwum, sporządzanie planów urlopowych dla pracowników, a także dbanie o przestrzeganie terminów kadrowo-płacowych.
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych pełni to wyższe stanowisko w pionie administracji, funkcjonujące w urzędach i innych instytucjach. Do zakresu obowiązków takiej osoby wchodzi przetwarzanie informacji różnego rodzaju, zarządzanie dokumentami czy uczestnictwo w procesie składania ofert na zamówienia publiczne oraz realizacja zadań administracyjnych związanych z tym procesem. Wiele tutaj zależy oczywiście od dziedziny, jaką zajmuje się dana jednostka. W pełnieniu roli starszego stopniem specjalisty ważna jest umiejętność biegłego posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie, gdyż wiele procesów ma charakter międzynarodowy.
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży to osoba odpowiedzialna na co dzień za wsparcie procesów handlowych w firmie. Ma za zadanie głównie przetwarzanie zamówień, współpracę z kierowcami oraz nieustanną współpracę z działem sprzedaży. Te obowiązku wymagają szerokiej wiedzy z zakresu administracji biznesowej oraz umiejętności zarządzania czasem i priorytetami w procesach administracyjno-sprzedażowych.
Ile zarabia specjalista ds. administracyjnych w Warszawie?
Wynagrodzenie specjalisty ds. administracyjnych jest zróżnicowane i zależy od doświadczenia pracownika, a także poziomu odpowiedzialności i charakteru zadań, które wykonuje na co dzień. Podstawowe wynagrodzenia na tym stanowisku zaczynają się od około 4000 zł netto. Wypłaty szybko jednak rosną wraz z doświadczeniem i podwyższaniem kompetencji.
Praca przy procesach administracyjnych w Warszawie – warunki zatrudnienia
Na kandydatów do pracy w administracji czeka zwykle zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, rzadziej umowy zlecenia lub umowy menedżerskiej. Specjaliści najczęściej wykonują swoje zadania o stałych porach, w godzinach pracy biura, np. od 9:00 do 17:00. Coraz więcej specjalistów ds. administracji w Warszawie może pracować hybrydowo albo zdalnie.
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Jesteś przekonany / przekonana, że potrafisz perfekcyjnie sprzedać swoje umiejętności jako specjalista ds. administracyjnych? Potrafisz administrować i zarządzać procesami, a bieżąca współpraca z działem sprzedaży nie napawa Cię obawami? Wielu pracodawców w Warszawie czeka na kogoś takiego jak Ty. Osoby pracujące jako specjalista ds. administracji biurowej mogą z dość dużą swobodą prowadzić swoją ścieżkę zawodową, np. awansować na dyrektorów pionu administracyjnego czy specjalizować się konkretnych procesach biznesowo-administracyjnych np. przetargach. Żeby móc rozwijać się zawodowo, niezbędny będzie Ci język angielski na poziomie biznesowym, powinieneś / powinnaś też stale aktualizować swoją wiedzę i kompetencje dotyczące np. narzędzi technicznych, systemów komputerowych wykorzystywanych w administracji czy w przepisach prawa administracyjnego i księgowego.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie
Szukasz atrakcyjnej oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie? A może na początek myślisz o jakieś posadzie na zastępstwo czy na ćwierć etatu? Wcale nie tak trudno podjąć decyzję o zmianie miejsca pracy lub zainicjować swoją karierę administracyjną w stolicy! Przede wszystkim zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl. Wśród najnowszych ofert pracy są dostępne zarówno te dotyczące tradycyjnego, jak i hybrydowego modelu pracy z biura. Wielu pracodawców oferuje również szereg dodatkowych benefitów, takich jak bieżące szkolenia, lekcje angielskiego, dodatkowe dni urlopu, prywatna opieka medyczna, karnety sportowe, bilety do kina i teatru, owocowe dni, dofinansowanie do lunchów, możliwość przyprowadzania do pracy psów, zakładowy żłobek, zakładowa biblioteka czy zwrot kosztów podróży do pracy.
Praca specjalista ds. administracyjnych Warszawa – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie?
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie może pracować zarówno w małych firmach, jak i w rozbudowanych korporacjach, urzędach i innych instytucjach. Pracownik jest odpowiedzialny za nadzorowanie i koordynowanie działań administracyjnych w danej jednostce. Do jego obowiązków należy chociażby zarządzanie dokumentacją, kontrolowanie i optymalizacja procesów oraz komunikacja i wsparcie dla innych działów firmy.
Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista ds. administracyjnych?
Specjalista ds. administracyjnych musi cechować się m.in. umiejętnością organizacji pracy, doskonale rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi oraz biegłą znajomością oprogramowania biurowego i urządzeń biurowych. Ponadto w Warszawie często wymaga się również dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Praca Specjalista ds. Administracyjnych w miastach