Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Organizację i obsługę spotkań z Partnerami Strategicznymi, Współpracę z organami administracji rządowej oraz samorządowej w zakresie wynikającym z zakresu działalności Pionu Strategii, Organizowanie współpracy z podmiotami...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres czynności: Prowadzenie prac i czynności związanych z obsługą administracyjną i sekretarską, Przyjmowanie, wpisywanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej w tym korespondencji zawierającej informacje niejawne, Prowadzenie rejestracji dla dokumentów zawierających informacje...
Zakres wykonywanych zadań: obsługa kadrowa pracowników, ustalanie i nadzorowanie uprawnień pracowników (m.in. nagrody jubileuszowe, dodatki za wysługę lat), przygotowywanie projektów decyzji i wniosków, umów i innych dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z...
Zakres wykonywanych zadań: zakładanie akt, wykonywanie zarządzeń i innych czynności biurowych w sprawach przekazanych do rozpoznania Wydziałowi, przygotowywanie spraw wyznaczonych na rozprawę (tj. wysyłanie zawiadomień, sprawdzanie zwrotek przed sesją, przygotowywanie sali, dołączanie do...
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dla zaplanowanych i nieoczekiwanych wydatków. Monitorowanie realizacji budżetu oraz efektywności finansowej. Poszukiwanie możliwości do redukcji kosztów i eliminacja zbędnych wydatków. Analiza i kategoryzacja wydatków w celu identyfikacji kluczowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa pracowników w zakresie działalności naukowej; opracowywanie kosztowych planów naukowych oraz sprawozdań z działalności naukowej Instytutu; prowadzenie dokumentacji naukowej i szkoleniowej; sporządzanie zestawień oraz raportów okresowych i końcowych; współpraca z innymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa, wsparcie administracyjne i kontakt z partnerami biznesowymi platformy benefitowej. Wprowadzanie, aktualizowanie i weryfikacja danych na platformie benefitowej, np. dotyczących ofert, aneksów, umów partnerskich. Wsparcie w obsłudze obiegu dokumentów wewnątrz...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługa poczty wychodzącej (przygotowanie książki nadawczej i specyfikacji przesyłek kurierskich) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału (od klientów zewnętrznych, dostarczoną przez pocztę, kurierów). Prowadzenie rejestracji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 900 - 11 100 zł brutto/mies.
1 dni
Będziesz odpowiadać za: sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji w postepowaniach o udzielanie zamówień publicznych (na dostawy, usługi, roboty budowlane), w tym: specyfikacji warunków zamówienia/ zaproszeń do złożenia ofert/ zaproszeń do negocjacji, ogłoszeń, pism dotyczących...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymi do gospodarowania wodami, w tym opłatami za usługi wodne, wystawianiem i przekazywaniem informacji podmiotom, wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne,...
Opis stanowiska: Obsługa recepcji- obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych; Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji; Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy; Obsługa skrzynki mailowej; Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę część etatu 3 600 - 3 800 zł brutto/mies.
1 dni
Będziesz odpowiadać za: realizację zadań wynikających z warunków decyzji i pozwoleń w obszarze ochrony środowiska, gospodarowanie odpadami komunalnymi i przemysłowymi, prowadzenie gospodarki wodno-ściekowej oraz monitorowanie i zarządzanie emisją gazów i pyłów do powietrza...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac zespołu recepcji w biurach klienta, Sporządzanie procedur operacyjnych pracy recepcji/ manuali recepcyjnych; Szukanie i wprowadzanie usprawnień na recepcji/ działań usprawniających pracę recepcji (tablet taxi, tablet dla gości, usystematyzowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Nadzorowanie obiegu dokumentacji firmowej i finansowej, oraz obsługa wewnętrznych systemów. Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja spotkań z klientami i wewnętrznymi zespołami. Wspieranie koordynacji i komunikacji z zewnętrznymi partnerami w zakresie formalności biznesowych....
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Realizacja zakupów materiałów, części zamiennych oraz środków ochrony indywidualnej; Analiza zapotrzebowania i monitorowanie stanów magazynowych; Negocjacje z dostawcami oraz prowadzenie postępowań zakupowych; Przygotowywanie dokumentacji zakupowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami;...
Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Tworzenie i zarządzanie grafikami pracy dla lekarzy, zapewniając efektywne wykorzystanie ich czasu pracy. Monitorowanie i analizowanie raportów dotyczących potrzeb kadrowych, aby zapewnić odpowiednią liczbę lekarzy podczas dyżurów. Nadzorowanie aktywności lekarzy podczas dyżurów i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opracowywanie strategii i koordynacja działań związanych z planowaniem remontów i inwestycji budowlanych. Nadzór nad spełnianiem wymagań prawnych w realizowanych projektach. Koordynacja procesów zakupowych i organizacja prac remontowych oraz konserwacyjnych. Tworzenie i zarządzanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Prowadzenie ewidencji aktywów trwałych Straży Miejskiej m.st. Warszawy, m.in.: prowadzenie ewidencji analitycznej w ujęciu ilościowo-wartościowym aktywów trwałych oraz ich klasyfikacja, dokonywanie oznakowań składników majątkowych przyjmowanych na stan jednostki; przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zarządzanie dokumentacją oraz korespondencją; Archiwizacja, rejestrowanie i przygotowanie dokumentów; Prowadzenie kalendarza Kierownictwa, organizacja i obsługa spotkań biznesowych; Obsługa gości i klientów, udzielanie niezbędnych informacji; Koordynacja zapytań z infolinii i formularza...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Ochota
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Realizacja zadań administracyjno-biurowych zgodnie z obowiązującymi procedurami; Opracowywanie projektów dokumentów, raportów i sprawozdań; Rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie rejestrów zadań oraz umów w ramach Planu Gospodarczego;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoje główne zadania: Tworzenie grafików dla lekarzy pracujących w TeleCentrum, dbając o ich optymalizację. Analizowanie danych raportowych w celu zapewnienia odpowiedniej liczby lekarzy na dyżurach. Monitorowanie aktywności lekarzy podczas ich dyżurów i dbanie o płynność pracy...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Obsługa interesantów biura przepustek, przyjmowanie dokumentów i nadzór nad kartami dostępu; Wystawianie imiennych kart dostępu oraz kart pojazdów zgodnie z regulacjami firmy; Prowadzenie rejestru wydanych kart i ich obiegu; Przyjmowanie i rejestrowanie przesyłek adresowanych do Spółki;...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i dostarczanie dealerom...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa na zastępstwo pełny etat
4 dni
Opracowanie dokumentacji przetargowej. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych dla realizacji inwestycji. Weryfikację zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu, kontrolę płatności i kwalifikowalności kosztów. Planowanie organizacji ruchu zgodnie z harmonogramem robót. Opiniowanie dokumentacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 10 800 - 11 400 zł brutto/mies.
4 dni
Będziesz odpowiadać za: zapewnienie realizacji zakupów i dostaw materiałów i części zamiennych do tramwajów lub części zamiennych do infrastruktury torowo – sieciowej, pozostałych materiałów ogólnodostępnych, środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej/roboczej i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprawdzanie i kierowanie przesyłek zgodnie z odpowiednimi procedurami. Wprowadzanie danych przesyłek do systemu. Przygotowywanie zgłoszeń celnych oraz współpraca z Krajową Administracją Skarbową w celu zapewnienia ich poprawności.
Wymagania: zgodnie z art. 155 § 2 powołanej wyżej ustawy na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniona osoba, która: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
About the position: P&C ELC Senior Specalist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee...
Do Twoich zadań należeć będzie: Prowadzenie spraw związanych z korespondencją i dokumentacją biurową Departamentu (m.in. ewidencja, rejestrowanie, archiwizacja, obsługa obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji wychodzącej). Zarządzanie kalendarzem Kierownictwa Departamentu oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / część etatu
5 dni
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoja rola Koordynujesz proces zapewnienia stanowisk pracy oraz zarządzasz usługami parkingowymi i relokacyjnymi; Odpowiadasz za kontrakty usługowe, od wsparcia w tworzeniu specyfikacji, po monitorowanie jakości, kosztów i terminowości; Weryfikujesz terminy ważności umów i inicjujesz...
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa wniosków zakupowych z obszaru informatyki oraz wspomaganie procesu zamówień poprzez przygotowywanie wniosków, specyfikacji i opisu przedmiotu zamówienia. Ewidencja dokumentów związanych z realizacją wniosków zakupowych w systemie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań odwoławczych w sprawach dotyczących decyzji administracyjnych, w tym uzgadnianie projektów dokumentów aktów prawa miejscowego dotyczących zagospodarowania przestrzennego oraz zgód wodnoprawnych, prowadzenie...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne obowiązki: Stała współpraca z kierownikami projektów w zakresie prowadzonych prac projektowych w powierzonym obszarze. Współpraca przy opracowywaniu jednolitych standardów przepływu informacji oraz dokumentacji w projektach oraz ich stosowanie przy bieżącej pracy projektowej,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wypracowanie zasad, usprawnianie i koordynacja działań dot. planowania remontów bieżących i głównych oraz wnioskowania o realizację inwestycji budowlanych, Ewidencjonowanie i nadzór nad realizowaniem obowiązków wynikających z...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
6 dni
Obowiązki na stanowisku: Obsługa interesantów biura przepustek, głównie w obszarze przyjmowania dokumentów, obiegu kart imiennych, kart pojazdów oraz jednorazowych wizyt na terenie Spółki Wystawianie imiennych kart dostępu oraz kart dla pojazdów na podstawie otrzymanych dyspozycji oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat
6 dni
Twoje zadania: przygotowujesz umowy franchisingowe, pisma oraz inne dokumenty, odpowiadasz za kompletowanie i weryfikację dokumentów, dbasz o terminowości realizowanych zadań, zapewniasz prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z procedurami działu, prowadzisz bazy danych i zestawienia zgodnie z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Efektywne zarządzanie pocztą wychodzącą i przyjmowanie korespondencji wpływającej, zapewnienie prawidłowego rejestru i obiegu dokumentów. Archiwizowanie dokumentacji oraz dostarczanie oryginałów pism na wniosek pracowników. Opracowywanie raportów zgodnie z obowiązującymi w Spółce...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Wsparcie pracowników w obszarze działalności naukowej; Tworzenie planów kosztowych i raportów dotyczących projektów naukowych; Prowadzenie dokumentacji naukowej i szkoleniowej; Przygotowywanie zestawień, raportów okresowych i końcowych; Współpraca z działami finansów i zamówień...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu
6 dni
Obsługa dokumentów przychodzących i wychodzących; Koordynowanie obiegu dokumentów (w tym zbieranie podpisów) Organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych; Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w systemach; Utrzymanie zapasów materiałów biurowych;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
Będziesz odpowiadać za: opracowanie kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych, pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji, weryfikowanie zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej...
Warszawa jako miejsce pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych stwarza bardzo wiele możliwości poprowadzenia ścieżki kariery. W stolicy praca biur właściwie nigdy nie ustaje, potrzebne są osoby obsługujące tysiące przedsiębiorstw, instytucji, urzędów. Pracując jako specjalista ds. administracyjnych w Warszawie, Twój zakres obowiązków może być dość szeroki – od weryfikacji dokumentów i zarządzania nieruchomościami, przez nadzór nad danymi w systemie MS Office, przez analizę liczb w Excelu, uaktualnianie danych w różnego rodzaju systemach np. kadrowych czy wsparcia sprzedaży, aż po wystawianie faktur, aneksów i bieżącą współpracę z działem handlowym. Praca biurowa w Warszawie to świetna okazja do rozwoju kariery i zdobycia cennego doświadczenia w dziedzinie, która Cię najbardziej interesuje. Już teraz zacznij wyszukiwać oferty dla specjalisty ds. administracji w Warszawie na Praca.pl i aplikuj jednym kliknięciem!
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. administracyjnych Warszawa
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych nierzadko wiąże się z szerokim zakresem bardzo różnych obowiązków. Do tych najważniejszych, powtarzających się w opisach stanowisk proponowanych przez pracodawców ze stolicy, należą: prowadzenie dokumentacji firmy, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem procedur zgodnych z obowiązującymi wytycznymi, prawem i dobrymi praktykami w branże, a także przetwarzanie i archiwizacja dokumentów np. kadrowych, sprzedażowych czy księgowych. Jeśli cechuje Cię skrupulatność i dokładność, myślisz o karierze w administracji, ewentualnie w dziale customer service lub kadrowo-księgowym, zacznij szukać pracy w jednej ze stołecznych firm lub instytucji. Codziennie dostępne są oferty pracy stacjonarnej lub hybrydowej z biura w Warszawie, przybywa także ogłoszeń typu praca zdalna full remote.
Jak zostać specjalistą ds. administracji biurowej w Warszawie?
Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na niższych stanowiskach np. jako asystent i znasz język angielski na odpowiednim poziomie (niekiedy wymagany jest poziom C1, angielski biznesowy bądź związany z daną branżą np. medyczny czy techniczny), możesz zacząć starać się o posadę specjalisty ds. administracji biurowej. W typowym zakresie obowiązków: zarządzanie biurem, aktualizacja baz danych, analiza danych np. finansowych czy kadrowych oraz bardzo często współpraca z działem sprzedaży czy działem obsługi klienta. Pamiętaj, że pracodawcy poszukują osób o konkretnym wachlarzu cech i umiejętności pozwalających na zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura. Szczególnie liczy się biegła znajomość obsługi systemów informatycznych, urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista i zdolności organizacyjne.
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie – predyspozycje zawodowe
Specjalista ds. administracyjnych powinien wyróżniać się wysokim zrozumieniem procesów biznesowych i administracyjnych, zdolnościami organizacyjnymi, umiejętnością odczytywania i sprawdzania rożnego rodzaju pism np. weryfikacją dokumentacji kurierskiej, a także oraz zdolnością do samodzielnego prowadzenia różnych procesów administracyjnych, baz danych itp. Liczą się także wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, miła aparycja, wysoka kultura osobista, rzeczowość i profesjonalizm w kontaktach z pracownikami i kontrahentami. Firmy szukają osób pewnych siebie i odpornych na stres, a także potrafiących działać pod presją czasu i gotowych na pracę w godzinach nadliczbowych. Szuka się osób, które są skłonne wziąć na swoje barki odpowiedzialność za sprawną pracę działu administracyjnego.
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie – co robi?
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie ma za zadanie zagwarantować sprawną pracę biura i płynnego przebiegu wszystkich procesów administracyjnych. Na co dzień taka osoba zajmuje się tworzeniem i przetwarzaniem dokumentacji biurowej, wprowadzaniem faktur do systemu, współpracą z firmami kurierskimi itp., współpracuje też z różnymi działami w firmie np. kadrowo-płacowym. Coraz częściej osoby na tym stanowisku mają możliwość wykonywania praca w hybrydowej, dzięki czemu mogą wygodnie zarządzać zadaniami z domowego biura i w razie potrzeby z siedziby firmy.
Główny specjalista ds. administracji Warszawa
Na osobie zajmującej to stanowisko ciąży duża odpowiedzialność. Pracownik ten dba o zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, ma za zadanie zarządzanie zasobami, a także prowadzi współpracę z zewnętrznymi firmami. Główny specjalista ds. administracyjno-biurowych powinien cechować się skrupulatnością, dokładnością i umiejętnością samodzielnego podejmowania decyzji, odpornością na stres i rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, w tym przywódczymi. Do obowiązków głównego specjalisty ds. administracji może też należeć np. współpraca z działem sprzedaży i innymi działami w przedsiębiorstwie.
Młodszy specjalista ds. administracji Warszawa
Stanowisko juniora w dziale administracji w jednej z warszawskich firm jest idealnym miejscem dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w administracji i dynamicznie poprowadzić swoją karierę zawodową. Młodszy specjalista ds. administracji zwykle ma mniej odpowiedzialne zadania, które wykonuje pod okiem managera. Może być na przykład odpowiedzialny za pomoc w realizacji zadań administracyjno-biurowych, wprowadzanie faktur do systemu komputerowego firmy, a także prowadzenie komunikacji z innymi działami firmy.
Asystentka biura
Asystentka biura jest bardzo ważnym elementem każdego zespołu administracyjnego w firmie czy instytucji publicznej. Do jej obowiązków może należeć np. przyjmowanie połączeń, obsługiwanie poczty, prowadzenie archiwum, sporządzanie planów urlopowych dla pracowników, a także dbanie o przestrzeganie terminów kadrowo-płacowych.
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych pełni to wyższe stanowisko w pionie administracji, funkcjonujące w urzędach i innych instytucjach. Do zakresu obowiązków takiej osoby wchodzi przetwarzanie informacji różnego rodzaju, zarządzanie dokumentami czy uczestnictwo w procesie składania ofert na zamówienia publiczne oraz realizacja zadań administracyjnych związanych z tym procesem. Wiele tutaj zależy oczywiście od dziedziny, jaką zajmuje się dana jednostka. W pełnieniu roli starszego stopniem specjalisty ważna jest umiejętność biegłego posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie, gdyż wiele procesów ma charakter międzynarodowy.
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży to osoba odpowiedzialna na co dzień za wsparcie procesów handlowych w firmie. Ma za zadanie głównie przetwarzanie zamówień, współpracę z kierowcami oraz nieustanną współpracę z działem sprzedaży. Te obowiązku wymagają szerokiej wiedzy z zakresu administracji biznesowej oraz umiejętności zarządzania czasem i priorytetami w procesach administracyjno-sprzedażowych.
Ile zarabia specjalista ds. administracyjnych w Warszawie?
Wynagrodzenie specjalisty ds. administracyjnych jest zróżnicowane i zależy od doświadczenia pracownika, a także poziomu odpowiedzialności i charakteru zadań, które wykonuje na co dzień. Podstawowe wynagrodzenia na tym stanowisku zaczynają się od około 4000 zł netto. Wypłaty szybko jednak rosną wraz z doświadczeniem i podwyższaniem kompetencji.
Praca przy procesach administracyjnych w Warszawie – warunki zatrudnienia
Na kandydatów do pracy w administracji czeka zwykle zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, rzadziej umowy zlecenia lub umowy menedżerskiej. Specjaliści najczęściej wykonują swoje zadania o stałych porach, w godzinach pracy biura, np. od 9:00 do 17:00. Coraz więcej specjalistów ds. administracji w Warszawie może pracować hybrydowo albo zdalnie.
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Jesteś przekonany / przekonana, że potrafisz perfekcyjnie sprzedać swoje umiejętności jako specjalista ds. administracyjnych? Potrafisz administrować i zarządzać procesami, a bieżąca współpraca z działem sprzedaży nie napawa Cię obawami? Wielu pracodawców w Warszawie czeka na kogoś takiego jak Ty. Osoby pracujące jako specjalista ds. administracji biurowej mogą z dość dużą swobodą prowadzić swoją ścieżkę zawodową, np. awansować na dyrektorów pionu administracyjnego czy specjalizować się konkretnych procesach biznesowo-administracyjnych np. przetargach. Żeby móc rozwijać się zawodowo, niezbędny będzie Ci język angielski na poziomie biznesowym, powinieneś / powinnaś też stale aktualizować swoją wiedzę i kompetencje dotyczące np. narzędzi technicznych, systemów komputerowych wykorzystywanych w administracji czy w przepisach prawa administracyjnego i księgowego.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie
Szukasz atrakcyjnej oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie? A może na początek myślisz o jakieś posadzie na zastępstwo czy na ćwierć etatu? Wcale nie tak trudno podjąć decyzję o zmianie miejsca pracy lub zainicjować swoją karierę administracyjną w stolicy! Przede wszystkim zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl. Wśród najnowszych ofert pracy są dostępne zarówno te dotyczące tradycyjnego, jak i hybrydowego modelu pracy z biura. Wielu pracodawców oferuje również szereg dodatkowych benefitów, takich jak bieżące szkolenia, lekcje angielskiego, dodatkowe dni urlopu, prywatna opieka medyczna, karnety sportowe, bilety do kina i teatru, owocowe dni, dofinansowanie do lunchów, możliwość przyprowadzania do pracy psów, zakładowy żłobek, zakładowa biblioteka czy zwrot kosztów podróży do pracy.
Praca specjalista ds. administracyjnych Warszawa – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie?
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie może pracować zarówno w małych firmach, jak i w rozbudowanych korporacjach, urzędach i innych instytucjach. Pracownik jest odpowiedzialny za nadzorowanie i koordynowanie działań administracyjnych w danej jednostce. Do jego obowiązków należy chociażby zarządzanie dokumentacją, kontrolowanie i optymalizacja procesów oraz komunikacja i wsparcie dla innych działów firmy.
Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista ds. administracyjnych?
Specjalista ds. administracyjnych musi cechować się m.in. umiejętnością organizacji pracy, doskonale rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi oraz biegłą znajomością oprogramowania biurowego i urządzeń biurowych. Ponadto w Warszawie często wymaga się również dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Praca Specjalista ds. Administracyjnych w miastach