pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
specjalista mid / junior umowa o pracę część etatu / pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
19 godz.
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
organizowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością dokumentacji i zgodnością z ustawą Pzp, przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania zakupów, prowadzenie korespondencji z oferentami...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
17 godz.
Twoją rolą będzie: Ustalanie i nadzorowanie grafików personelu medycznego; Nadzór nad planowaniem harmonogramów zgodnych z prawem pracy; Rozliczanie czasu pracy; Kontakt z personelem w celu realizacji powierzonych zadań. Oczekiwania wobec Ciebie: Wykształcenie średnie lub w trakcie...
rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 5 pracowników
19 godz.
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 5 pracowników
19 godz.
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
specjalista mid / junior umowa o pracę część etatu / pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
19 godz.
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i dostarczanie dealerom...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi; Współudział w przygotowywaniu planów zamówień publicznych w oparciu o plany zakupów, remontów i inwestycji;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
Centrala NFZWarszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
2 dni
GŁÓWNE ZADANIA terminowe i zgodne z obowiązującymi procedurami prowadzenie spraw związanych z obsługą roszczeń przedstawianych przez inne państwa członkowskie UE/EFTA; nadzór merytoryczny nad działaniami oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie obsługi roszczeń; udział w przygotowaniu...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja; przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach; prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej; wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach; Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika; Prowadzenie...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
2 dni
Prowadzenie spraw związanych z dialogiem społecznym oraz współpracą z organizacjami związkowymi. Organizacja, obsługa i protokołowanie spotkań z udziałem partnerów społecznych. Wspieranie kierownictwa w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji ze stroną społeczną. Obsługa...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o najwyższy poziom obsługi. Rozwiązujesz problemy użytkowników w sposób szybki i skuteczny, budując pozytywne relacje. Wspierasz klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwszy punkt kontaktu. Dbając o...
specjalista mid / junior umowa o pracę część etatu / pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o sprawną i przyjazną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Wspierasz zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu. Monitorujesz...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Udzielasz wsparcia klientom przez telefon, e-mail i czat, dbając o sprawną i profesjonalną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Obsługujesz klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu. Monitorujesz zgłoszenia i dbasz,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ), Aktualizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych; przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń; obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich; aktualizacja danych w...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami. Organizacja i archiwizacja akt bieżących i historycznych...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i zakupów. Publikowanie wymaganych...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych; Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów; Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów; Wsparcie organizacyjne, współpraca z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o dzieło pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 100 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej oraz przygotowywanie list płac w systemie kadrowo-płacowym; Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, rejestracja pism i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w Sekretariacie; Prowadzenie firmowych profili w mediach...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie; Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw; Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń; Wsparcie administracyjne dla różnych działów; Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; negocjowanie warunków biznesowych najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw dotyczących dialogu społecznego i współpracy z organizacjami związkowymi występującymi w Komendzie Głównej Straży Ochrony Kolei, organizacja, obsługa i protokołowanie spotkań z udziałem strony społecznej, wsparcie kierownictwa we współpracy i...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
Weryfikacja poprawności dokumentów (umowy, aneksy, cesje) Aktywowanie pakietów i aktualizacja baz danych klientów zgodnie z RODO; Obsługa administracyjna klientów korporacyjnych i wsparcie w systemach self-service; Ścisła współpraca z działem sprzedaży;
Medicover StomatologiaWarszawa, ul. Ząbkowska 29 (nad wejściem do hotelu Moxy)
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu
5 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy.
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura. Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
Medicover SportWarszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat
6 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 100 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. naliczanie wynagrodzeń w systemie płacowo-kadrowym, sporządzanie list płac. obsługa skrzynek pocztowych oraz platformy ePUAP. prowadzenie i przygotowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, rejestracja faktur i...
Warszawa jako miejsce pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych stwarza bardzo wiele możliwości poprowadzenia ścieżki kariery. W stolicy praca biur właściwie nigdy nie ustaje, potrzebne są osoby obsługujące tysiące przedsiębiorstw, instytucji, urzędów. Pracując jako specjalista ds. administracyjnych w Warszawie, Twój zakres obowiązków może być dość szeroki – od weryfikacji dokumentów i zarządzania nieruchomościami, przez nadzór nad danymi w systemie MS Office, przez analizę liczb w Excelu, uaktualnianie danych w różnego rodzaju systemach np. kadrowych czy wsparcia sprzedaży, aż po wystawianie faktur, aneksów i bieżącą współpracę z działem handlowym. Praca biurowa w Warszawie to świetna okazja do rozwoju kariery i zdobycia cennego doświadczenia w dziedzinie, która Cię najbardziej interesuje. Już teraz zacznij wyszukiwać oferty dla specjalisty ds. administracji w Warszawie na Praca.pl i aplikuj jednym kliknięciem!
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. administracyjnych Warszawa
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych nierzadko wiąże się z szerokim zakresem bardzo różnych obowiązków. Do tych najważniejszych, powtarzających się w opisach stanowisk proponowanych przez pracodawców ze stolicy, należą: prowadzenie dokumentacji firmy, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem procedur zgodnych z obowiązującymi wytycznymi, prawem i dobrymi praktykami w branże, a także przetwarzanie i archiwizacja dokumentów np. kadrowych, sprzedażowych czy księgowych. Jeśli cechuje Cię skrupulatność i dokładność, myślisz o karierze w administracji, ewentualnie w dziale customer service lub kadrowo-księgowym, zacznij szukać pracy w jednej ze stołecznych firm lub instytucji. Codziennie dostępne są oferty pracy stacjonarnej lub hybrydowej z biura w Warszawie, przybywa także ogłoszeń typu praca zdalna full remote.
Jak zostać specjalistą ds. administracji biurowej w Warszawie?
Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na niższych stanowiskach np. jako asystent i znasz język angielski na odpowiednim poziomie (niekiedy wymagany jest poziom C1, angielski biznesowy bądź związany z daną branżą np. medyczny czy techniczny), możesz zacząć starać się o posadę specjalisty ds. administracji biurowej. W typowym zakresie obowiązków: zarządzanie biurem, aktualizacja baz danych, analiza danych np. finansowych czy kadrowych oraz bardzo często współpraca z działem sprzedaży czy działem obsługi klienta. Pamiętaj, że pracodawcy poszukują osób o konkretnym wachlarzu cech i umiejętności pozwalających na zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura. Szczególnie liczy się biegła znajomość obsługi systemów informatycznych, urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista i zdolności organizacyjne.
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie – predyspozycje zawodowe
Specjalista ds. administracyjnych powinien wyróżniać się wysokim zrozumieniem procesów biznesowych i administracyjnych, zdolnościami organizacyjnymi, umiejętnością odczytywania i sprawdzania rożnego rodzaju pism np. weryfikacją dokumentacji kurierskiej, a także oraz zdolnością do samodzielnego prowadzenia różnych procesów administracyjnych, baz danych itp. Liczą się także wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, miła aparycja, wysoka kultura osobista, rzeczowość i profesjonalizm w kontaktach z pracownikami i kontrahentami. Firmy szukają osób pewnych siebie i odpornych na stres, a także potrafiących działać pod presją czasu i gotowych na pracę w godzinach nadliczbowych. Szuka się osób, które są skłonne wziąć na swoje barki odpowiedzialność za sprawną pracę działu administracyjnego.
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie – co robi?
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie ma za zadanie zagwarantować sprawną pracę biura i płynnego przebiegu wszystkich procesów administracyjnych. Na co dzień taka osoba zajmuje się tworzeniem i przetwarzaniem dokumentacji biurowej, wprowadzaniem faktur do systemu, współpracą z firmami kurierskimi itp., współpracuje też z różnymi działami w firmie np. kadrowo-płacowym. Coraz częściej osoby na tym stanowisku mają możliwość wykonywania praca w hybrydowej, dzięki czemu mogą wygodnie zarządzać zadaniami z domowego biura i w razie potrzeby z siedziby firmy.
Główny specjalista ds. administracji Warszawa
Na osobie zajmującej to stanowisko ciąży duża odpowiedzialność. Pracownik ten dba o zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, ma za zadanie zarządzanie zasobami, a także prowadzi współpracę z zewnętrznymi firmami. Główny specjalista ds. administracyjno-biurowych powinien cechować się skrupulatnością, dokładnością i umiejętnością samodzielnego podejmowania decyzji, odpornością na stres i rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, w tym przywódczymi. Do obowiązków głównego specjalisty ds. administracji może też należeć np. współpraca z działem sprzedaży i innymi działami w przedsiębiorstwie.
Młodszy specjalista ds. administracji Warszawa
Stanowisko juniora w dziale administracji w jednej z warszawskich firm jest idealnym miejscem dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w administracji i dynamicznie poprowadzić swoją karierę zawodową. Młodszy specjalista ds. administracji zwykle ma mniej odpowiedzialne zadania, które wykonuje pod okiem managera. Może być na przykład odpowiedzialny za pomoc w realizacji zadań administracyjno-biurowych, wprowadzanie faktur do systemu komputerowego firmy, a także prowadzenie komunikacji z innymi działami firmy.
Asystentka biura
Asystentka biura jest bardzo ważnym elementem każdego zespołu administracyjnego w firmie czy instytucji publicznej. Do jej obowiązków może należeć np. przyjmowanie połączeń, obsługiwanie poczty, prowadzenie archiwum, sporządzanie planów urlopowych dla pracowników, a także dbanie o przestrzeganie terminów kadrowo-płacowych.
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych pełni to wyższe stanowisko w pionie administracji, funkcjonujące w urzędach i innych instytucjach. Do zakresu obowiązków takiej osoby wchodzi przetwarzanie informacji różnego rodzaju, zarządzanie dokumentami czy uczestnictwo w procesie składania ofert na zamówienia publiczne oraz realizacja zadań administracyjnych związanych z tym procesem. Wiele tutaj zależy oczywiście od dziedziny, jaką zajmuje się dana jednostka. W pełnieniu roli starszego stopniem specjalisty ważna jest umiejętność biegłego posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie, gdyż wiele procesów ma charakter międzynarodowy.
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży to osoba odpowiedzialna na co dzień za wsparcie procesów handlowych w firmie. Ma za zadanie głównie przetwarzanie zamówień, współpracę z kierowcami oraz nieustanną współpracę z działem sprzedaży. Te obowiązku wymagają szerokiej wiedzy z zakresu administracji biznesowej oraz umiejętności zarządzania czasem i priorytetami w procesach administracyjno-sprzedażowych.
Ile zarabia specjalista ds. administracyjnych w Warszawie?
Wynagrodzenie specjalisty ds. administracyjnych jest zróżnicowane i zależy od doświadczenia pracownika, a także poziomu odpowiedzialności i charakteru zadań, które wykonuje na co dzień. Podstawowe wynagrodzenia na tym stanowisku zaczynają się od około 4000 zł netto. Wypłaty szybko jednak rosną wraz z doświadczeniem i podwyższaniem kompetencji.
Praca przy procesach administracyjnych w Warszawie – warunki zatrudnienia
Na kandydatów do pracy w administracji czeka zwykle zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, rzadziej umowy zlecenia lub umowy menedżerskiej. Specjaliści najczęściej wykonują swoje zadania o stałych porach, w godzinach pracy biura, np. od 9:00 do 17:00. Coraz więcej specjalistów ds. administracji w Warszawie może pracować hybrydowo albo zdalnie.
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Jesteś przekonany / przekonana, że potrafisz perfekcyjnie sprzedać swoje umiejętności jako specjalista ds. administracyjnych? Potrafisz administrować i zarządzać procesami, a bieżąca współpraca z działem sprzedaży nie napawa Cię obawami? Wielu pracodawców w Warszawie czeka na kogoś takiego jak Ty. Osoby pracujące jako specjalista ds. administracji biurowej mogą z dość dużą swobodą prowadzić swoją ścieżkę zawodową, np. awansować na dyrektorów pionu administracyjnego czy specjalizować się konkretnych procesach biznesowo-administracyjnych np. przetargach. Żeby móc rozwijać się zawodowo, niezbędny będzie Ci język angielski na poziomie biznesowym, powinieneś / powinnaś też stale aktualizować swoją wiedzę i kompetencje dotyczące np. narzędzi technicznych, systemów komputerowych wykorzystywanych w administracji czy w przepisach prawa administracyjnego i księgowego.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie
Szukasz atrakcyjnej oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie? A może na początek myślisz o jakieś posadzie na zastępstwo czy na ćwierć etatu? Wcale nie tak trudno podjąć decyzję o zmianie miejsca pracy lub zainicjować swoją karierę administracyjną w stolicy! Przede wszystkim zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl. Wśród najnowszych ofert pracy są dostępne zarówno te dotyczące tradycyjnego, jak i hybrydowego modelu pracy z biura. Wielu pracodawców oferuje również szereg dodatkowych benefitów, takich jak bieżące szkolenia, lekcje angielskiego, dodatkowe dni urlopu, prywatna opieka medyczna, karnety sportowe, bilety do kina i teatru, owocowe dni, dofinansowanie do lunchów, możliwość przyprowadzania do pracy psów, zakładowy żłobek, zakładowa biblioteka czy zwrot kosztów podróży do pracy.
Praca specjalista ds. administracyjnych Warszawa – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie?
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie może pracować zarówno w małych firmach, jak i w rozbudowanych korporacjach, urzędach i innych instytucjach. Pracownik jest odpowiedzialny za nadzorowanie i koordynowanie działań administracyjnych w danej jednostce. Do jego obowiązków należy chociażby zarządzanie dokumentacją, kontrolowanie i optymalizacja procesów oraz komunikacja i wsparcie dla innych działów firmy.
Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista ds. administracyjnych?
Specjalista ds. administracyjnych musi cechować się m.in. umiejętnością organizacji pracy, doskonale rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi oraz biegłą znajomością oprogramowania biurowego i urządzeń biurowych. Ponadto w Warszawie często wymaga się również dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Praca Specjalista ds. Administracyjnych w miastach