Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowywanie...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących poznasz przepisy z obszaru...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań laboratoryjnych, przeprowadzanie oceny...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Poznań Opis stanowiska: Wsparcie Kierownika Projektu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, Prowadzenie analizy budżetu, harmonogramu i postępu wykonywanych robót związanych z procesem projektowania, produkcji, dostawy i montażu prefabrykowanych...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Kluczowe obowiązki: Wykonywanie pod nadzorem wzorcowań, sprawdzeń i napraw urządzeń pomiarowych. Przygotowywanie i pakowanie urządzeń pomiarowymi do wysyłki. Odbiór przesyłek z urządzeniami pomiarowymi (sprawdzanie kompletności). Obsługa dedykowanego programu do nadzoru nad...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Pomoc w zarządzaniu projektami, Kontrola budżetu, harmonogramu i postępu prac, Zarządzanie dokumentacją, Kontakt z klientami i wykonawcami, Przygotowywanie ofert i negocjowanie umów.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;
BTC należy do wiodących firm konsultingowych w branży IT z oddziałami w Niemczech, Szwajcarii, Turcji, Japonii i Rumunii od ponad 15 lat również w Polsce. Oferujemy produkty i kompleksowe usługi z zakresu konsultingu, integracji i zarządzania systemami. Osiągamy sukcesy w realizowanych projektach dzięki głębokiej znajomości branż, szczegółowej wiedzy z zakresu IT oraz wysokiej jakości realizowanych prac.
www.btc-ag.pl
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Działu Back Office
Miejsce pracy: Poznań
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
wsparcie procesów w obszarze marketingu, sprzedaży i administracji.
Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowywanie...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących poznasz przepisy z obszaru...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań laboratoryjnych, przeprowadzanie oceny...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Poznań Opis stanowiska: Wsparcie Kierownika Projektu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, Prowadzenie analizy budżetu, harmonogramu i postępu wykonywanych robót związanych z procesem projektowania, produkcji, dostawy i montażu prefabrykowanych...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Kluczowe obowiązki: Wykonywanie pod nadzorem wzorcowań, sprawdzeń i napraw urządzeń pomiarowych. Przygotowywanie i pakowanie urządzeń pomiarowymi do wysyłki. Odbiór przesyłek z urządzeniami pomiarowymi (sprawdzanie kompletności). Obsługa dedykowanego programu do nadzoru nad...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Pomoc w zarządzaniu projektami, Kontrola budżetu, harmonogramu i postępu prac, Zarządzanie dokumentacją, Kontakt z klientami i wykonawcami, Przygotowywanie ofert i negocjowanie umów.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;