InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Asystent/ka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Rekcin
Nr ref.: AP/0816/GD-REK
Zadania:
- kompletna organizacja pracy sekretariatu biura handlowego;
- ścisła współpraca z Zarządem Spółki - bieżące wsparcie przełożonych;
- dbanie o prawidłowy obieg korespondencji oraz dokumentacji przychodzącej i wychodzącej;
- obsługa centrali telefonicznej- odbieranie telefonów, przełączanie rozmów do konkretnych osób;
- prowadzenie kalendarza spotkań/ terminarza spraw;
- dbanie o zaopatrzenie biura;
- przygotowywanie spotkań pod kątem organizacyjnym;
- inne prace biurowe zlecane przez przełożonych.
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- mile widziany język niemiecki i/lub rosyjski
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne;
- podzielność uwagi - umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- inicjatywa i energia w działaniu, zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- punktualność, obowiązkowość, komunikatywność;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności pakietu Word i Excel.
Oferujemy:
- interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- pełny etat w oparciu o umowę o pracę - po zakończeniu okresu próbnego;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.