Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z terenu Sosnowca, poszukujemy osób na stanowisko:
Zadania:
- Przywitanie Klientów wchodzących do salonu, kierowanie ruchem Klientów, wsparcie dla Klientów
- Prezentowanie Klientowi logowania do e-faktury
- Dystrybucja materiałów reklamowych, promocja salonu w regionie
- Pomoc w obsłudze stanowiska testowego
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz podstawowych urządzeń biurowych
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy
- Bardzo dobre zdolności interpersonalne, miła prezencja, komunikatywność
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową z możliwością przejęcia przez firmę
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- Możliwość zdobycia doświadczenia w znanej firmie, w obsłudze Klienta
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.