LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Sopot
Nr ref.: 0010074
Zakres obowiązków:
- Obsługa sekretariatu firmy;
- Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych;
- Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej;
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów;
- Realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd;
- Nadzór nad kalendarzem spotkań Zarządu;
- Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości;
- Organizacja i rozliczanie podróży służbowych Zarządu.
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie (w trakcie studiów) lub wyższe;
- Bardzo dobra obsługa komputera;
- Znajomość języka angielskiego zapewniająca swobodną komunikację;
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność;
- Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie;
- Rzetelność, dokładność i terminowość;
- Komunikatywność, umiejętność swobodnego wypowiadania się;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Asertywność, odporność na stres.
Oferta:
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Stabilne zatrudnienie.
APLIKUJ
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.