Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Asystent/-tka z językiem włoskim
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 4-26-31419/PC
Opis stanowiska:
Jeśli chcesz zdobywać doświadczenie w prestiżowej organizacji, szkolić się, pracować z profesjonalistami i jednocześnie wykorzystywać na co dzień znajomość języka włoskiego i angielskiego aplikuj na stanowisko:
Asystent/-tka z językiem włoskim i angielskim
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- organizowanie kalendarza konsultantów
- dbanie o korespondencję przychodzącą i wychodzącą
- kontakt z asystentkami/asystentami po stronie klienta
- przygotowywanie raportów oraz innej dokumentacji
- planowanie i przygotowywanie spotkań biznesowych
- współpraca z innymi asystentkami/asystentami w celu zapewniania konsultantom najlepszego wsparcia w ich codziennej pracy
Asystent/-tka z językiem włoskim i angielskim
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- organizowanie kalendarza konsultantów
- dbanie o korespondencję przychodzącą i wychodzącą
- kontakt z asystentkami/asystentami po stronie klienta
- przygotowywanie raportów oraz innej dokumentacji
- planowanie i przygotowywanie spotkań biznesowych
- współpraca z innymi asystentkami/asystentami w celu zapewniania konsultantom najlepszego wsparcia w ich codziennej pracy
Wymagania:
- biegła znajomość języka włoskiego (min. C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta będzie dużym atutem
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta będzie dużym atutem
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- praca w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
- bogaty pakiet socjalny(m.in.prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatki na lunch i wiele innych)
- przejrzysta ścieżka kariery - możliwość rozwoju w strukturach firmy
- praca w zmotywowanym, międzynarodowym zespole
- atrakcyjny pakiet relokacyjny dla osób spoza Poznania.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- praca w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
- bogaty pakiet socjalny(m.in.prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatki na lunch i wiele innych)
- przejrzysta ścieżka kariery - możliwość rozwoju w strukturach firmy
- praca w zmotywowanym, międzynarodowym zespole
- atrakcyjny pakiet relokacyjny dla osób spoza Poznania.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.