RSM Poland to ponad 210 specjalistów w Warszawie, Poznaniu i Szczecinie. RSM to ponad 41 tysięcy specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.
W związku z ciągłym rozwojem firmy i stale rosnącym portfolio naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja rola w RSM:
Jako Asystent w Dziale Administracji będziesz odpowiedzialny(a) za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura. Do Twoich zadań będzie należało wsparcie administracyjne innych działów firmy, dbanie o zaopatrzenie biura, organizacja nowych miejsc pracy oraz obsługa urządzeń biurowych. Twoją rolą będzie także wsparcie pracy sekretariatu (w tym pierwszy kontakt z Klientem), dostarczanie dokumentów do urzędów i instytucji oraz wykonywanie innych, podobnych zadań zleconych przez przełożonego.
Nasze oczekiwania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych);
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook);
- Bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista;
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Dołączając do naszego zespołu otrzymasz:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
- Świetną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.