Najnowsze oferty pracy

  • Financial and Administration Assistant

    R Systems   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository; Office supply management; Managing office reception desk by hosting (door-to-door)...
  • Pomocnik Księgowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
  • GL JPK Assistant

    KR Group   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Asystent Działu Księgowości Gdynia
Asystent w Dziale Usług Księgowych (K/M)

Asystent w Dziale Usług Księgowych (K/M)

Moore Polska sp. z o. o.
Gdynia, ul. Łużycka 10
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
332 dni temu
Asystent w Dziale Usług Księgowych (K/M)
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Łużycka 10
Nr ref.: 2023_15_ADKGA
Jeśli:
  • Posiadasz wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia i pokrewne) lub jesteś w trakcie ostatnich lat studiów zaocznych
  • Masz doświadczenie w pracy w księgowości – najlepiej w biurze księgowym, będzie to Twój dodatkowy atut
  • Podczytywanie ciekawostek księgowo-podatkowych to Twój codzienny żywioł ?
  • Lubisz pracę z liczbami i dużą ilością danych
  • Chcesz pracować w firmie pragnącej być najbardziej empatyczną organizacją w branży
To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
 
Na czym będzie polegać Twoja praca w Moore Polska jako Asystent w Dziale Usług Księgowych?

 

Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na trzech płaszczyznach:
  • Wsparcie Samodzielnej Księgowej w obsłudze spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości z wykorzystaniem ERP Comarch Optima
  • Bieżący kontakt z klientami i dbanie o wysokie standardy obsługi
  • Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Moore Polska
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
  • Kompletacja dokumentów spółki (zapisywanie na dysku lub drukowanie deklaracji podatkowych, list płac, poleceń księgowań itp.)
  • Wgrywanie wyciągów bankowych oraz ich rozliczanie i księgowanie
  • Wgrywanie lub wprowadzanie i rozliczanie raportów kasowych
  • Księgowanie faktur przychodowych i kosztowych
  • Tworzenie podstawowych poleceń księgowań
  • Obróbka danych w arkuszach kalkulacyjnych
  • Archiwizacja i przygotowanie dokumentów do wydania klientowi
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
Co oferujemy w zamian?

Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:

  • Stabilne zatrudnienie i współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę (umowa o pracę lub umowa zlecenie) – 3-miesięczny okres próbny, następna umowa na czas nieokreślony
  • Przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
  • Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi swoje kompetencje
  • Partycypacja w kosztach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (30% – 100% dofinansowania)
  • Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym
  • Dofinansowanie do karty Multisport i możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (laptop, dostęp do serwisów branżowych)
A jakie są nasze wymagania?

Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli więc odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie zdania z listy znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki, to zapraszamy do złożenia aplikacji.

 

W zakresie kompetencji zawodowych:
  • Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne) lub ostatnie lata studiów zaocznych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel
  • Zainteresowanie i podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa rachunkowego i podatkowego
  • Dostępność w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Mile widziane:
  • Doświadczenie w zakresie obsługi ERP Optima
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Doświadczenie zawodowe związane z księgowością
W zakresie kompetencji osobistych:
  • Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i pokora wobec posiadanej wiedzy
  • Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania (zarówno klientów, jak i współpracowników i przełożonego), a także brak oporów przed zadawaniem pytań
  • Inicjatywa i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań, projektów, wdrażaniu usprawnień
 

Podobne oferty

  • Financial and Administration Assistant

    R Systems   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository; Office supply management; Managing office reception desk by hosting (door-to-door)...
  • Pomocnik Księgowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
  • GL JPK Assistant

    KR Group   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    14 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.