Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: PAg/WS-07/15
- tworzenie zamówień zgodnie z procedurami wewnętrznymi firmy,
- monitorowanie statusu zamówień,
- monitorowanie dostępności produktów i usług, ilości, jakości oraz czasu dostawy,
- aktualizacja danych w systemie,
- rozwiązywanie bieżących problemów,
- kontakt z dostawcami,
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu,
- prowadzenie dokumentacji zamówień,
- utrzymanie wskaźników KPI dla zamówień,
- usprawnianie procesów i procedur.
- wykształcenie wyższe i lub studenci ostatnich lat studiów,
- mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów lub księgowości,
- biegła znajomość języka niemieckiego,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość obsługi Microsoft Office, w szczególności Excel,
- chęć pracy w dynamicznym środowisku,
- dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność,
- chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy z klientem.
- Atrakcyjny program szkoleń
- Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych