- Ogłoszenie nr: 162685
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 sierpnia 2014 r.
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- asystent
- do spraw obsługi sekretarsko-kancelaryjnej
- w Wydziale Ustalania Świadczeń III w Koszalinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Koszalin
- ul. J. Słowackiego 11, 75-009
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja korespondencji w dziennikach korespondencyjnych
- przygotowanie korespondencji do wysyłki
- porządkowanie i opisywanie akt jawnych
- identyfikowanie świadczeniobiorców poprzez system informatyczny
- obsługa urządzeń technicznych
- zaopatrywanie pracowników w niezbędne materiały piśmienno-biurowe
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Miejsce pracy znajduje się na parterze budynku Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie. Wejście do budynku nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
1) praca biurowa,
2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3) praca przy komputerze poniżej 4 godzin,
4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
5) oświetlenie naturalne i sztuczne,
6) praca do wysokości 3 m (praca wymaga wchodzenia na drabinę),
7) praca na 0.5 etatu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętność współpracy
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku sekretarki lub w kancelarii,
- policealne studium sekretarek lub asystentek
- znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów
- odporność na stres wynikająca z wykonywania pracy pod presją czasu
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów