Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   zachodniopomorskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   zachodniopomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    (2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Administrative Support Specialist

    ManpowerGroup   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)
    3 godz.
    Zadania: Administrowanie realizacją projektów; Ustalanie harmonogramów realizacji projektów; Współpraca z osobami realizującymi projekt; Wprowadzenie danych do systemu CRM/ERP; Wystawianie zleceń dla klientów; Przygotowywanie danych do faktur, nadzorowanie nad ich płatnością; Wymagania:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Specjalista ds. Administracyjnych Szczecin
Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
36 dni temu
Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)
Miejsce pracy: Szczecin

Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.

O zespole

Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami.

 

Zakres obowiązków:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Oczekiwania:
  • Znajomość narzędzi Microsoft Office
  • Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. A2)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Gotowość do pracy z biura
Oferujemy:
  • Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
  • Praca stacjonarna z naszego biura w Szczecinie
  • Elastyczne godziny pracy, pon-pt
  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Wspaniałe imprezy firmowe, 
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!
  • Nowoczesne miejsce pracy
  • Brak "dress code'u"
  • Pyszną kawę i świeże owoce 
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   zachodniopomorskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   zachodniopomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    (2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Administrative Support Specialist

    ManpowerGroup   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)
    3 godz.
    Zadania: Administrowanie realizacją projektów; Ustalanie harmonogramów realizacji projektów; Współpraca z osobami realizującymi projekt; Wprowadzenie danych do systemu CRM/ERP; Wystawianie zleceń dla klientów; Przygotowywanie danych do faktur, nadzorowanie nad ich płatnością; Wymagania:...