Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- administracyjne wsparcie biura zarządu firmy,
- prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i obsługa spotkań według skali priorytetów,
- obsługa i dystrybucja korespondencji,
- obsługa rozmów telefonicznych biura,
- sporządzanie zlecanych przez zarząd raportów i zestawień, przygotowanie prezentacji,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi (dostawcy usług i materiałów, kontrahenci, urzędy),
- zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami,
- organizacja podróży służbowych (planowanie podróży, rezerwacje biletów i noclegów),
- organizowanie spotkań i wyjazdów firmowych,
- tłumaczenie spotkań i dokumentów (język angielski), współpraca z biurem tłumaczeń,
- koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
- rozliczanie delegacji i wydatków służbowych w systemie PeopleSoft,
- przygotowywanie materiałów, koordynacja, obsługa i protokołowanie Rad Nadzorczych, Komitetów ds. Audytu, posiedzeń Zarządu,
- zamawianie materiałów biurowych,
- realizacja niestandardowych zadań.
Aby efektywnie realizować powyższe zadania powinieneś/powinnaś:
- mieć minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim w firmie międzynarodowej,
- znać biegle język angielski,
- charakteryzować się bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością koncentracji na kilku zadaniach jednocześnie,
- przejawiać inicjatywę w działaniu oraz orientację na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- znać bardzo dobrze pakiet MS Office.
Dołączając do Nationale-Nederlanden otrzymasz:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- dogodną lokalizację biura na Powiślu,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).