Ogłoszenie numer: 733414, z dnia 2015-07-02
Klient portalu Praca.pl
Firma działająca na rynku nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko:
Asystentka biura Zarządu/Prezesa
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- wystawianie faktur sprzedażowych, ewidencja faktur zakupowych
- prowadzenie sekretariatu, biura i spraw administracyjno - organizacyjnych
- obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu firmy
- organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli
- bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na stanowisku asystenckim mile widziane
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
- dobra organizacja pracy
- samodzielność, nastawienie na rozwiązywanie problemów, szybkość w działaniu
- łatwość w przyswajaniu wiedzy
- odporność na stres
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi
Oferujemy
- pracę w firmie o wysokiej dynamice rozwoju
- bardzo szeroki, odpowiedzialny i ciekawy zakres obowiązków, dający możliwości realizacji na płaszczyźnie zawodowej oraz miłą atmosferę pracy.
- umowa o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.