specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
We appreciate commitment and develop our employees in the organization’s structure. We are seeking creative people, who are passionate towards their duties while being goal-oriented. Due to the rapid development we are recruiting to a new department within the organization’s structure.
Job description:
Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards;
Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency;
Assist with placement of orders, refunds or exchanges;
Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction;
Communicate in positive manner with team members and business partners.
Requirements:
Fluencyto native level in Italian;
Must have excellent written communications skills;
Call Centre experience will be an asset;
Experience working with direct consumers in B2C environment as a plus;
Positive attitude and energy;
Robust multitasking skills.
We offer:
Very good atmosphere in a dynamic and creative international team;
Extensive system of trainings and plenty of space for the realization of own ideas and strategies;
Flexible work hours;
Possibility of developing inside the company’s structures.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...