Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Szczecin, ul. Malczewskiego 26    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Asystent Nauczyciela

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Lidera zmiany

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator
    3 dni
    Główne obowiązki: Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu, Organizowanie pracy personelu magazynu, Planowanie, nadzór i koordynacja nad przepływem towarów, Planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej, Kontrola dokumentacji przepływu towarów, Przeprowadzanie...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy

    MGGP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
Zobacz więcej ofert pracy

Scanning Clerk

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Szczecin, Plac Brama Portowa 1
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
84 dni temu
At METRO we say "We make it count" because our accounting is not just about numbers, we make it count for more. We already have over than 400 employees, we operate our METRO/MAKRO brands in around 20 countries around the world, we have been operating in Szczecin for 12 years, and in our internal engagement survey, almost 90% of our employees said that working at METRO is meaningful and allows them to grow. METRO is a leading international wholesaler operating in more than 30 countries worldwide with more than 93,000 employees.

Join us, feel the 'We make it count' spirit and create a METRO community for which Accounting always counts for something more.
Scanning Clerk
Workplace: Szczecin, Plac Brama Portowa 1
General duties:
  • preparing incoming and outgoing correspondence
  • verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents)
  • taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies
  • preparing documents for auditors
  • ensuring prompt and effective communication with relevant accounting sections
  • performing basic tasks in the accounts payable area in support of the accounting teams
  • collaborating with others in the team to ensure effective achievement of common goals.
Our requirements:
  • secondary school degree
  • communicative knowledge of English
  • good knowledge of computer (MS Office) and office equipment (scanner, photocopier, fax)
  • ability to work in a team
  • attention to details
  • working experience in administration is an advantage.
We offer:
  • stability - the first contract is for 6 months, the next for an indefinite period, because we believe that you will stay with us for as long as possible
  • tasks that matter - 84% of our employees consider their work to be important
  • non-wage benefits - up to PLN 8,000 per year per person, including, among others, half-yearly bonuses, performance awards, holiday subsidies, money for holidays and culture, money for job referrals
  • relocation package - PLN 6,000 to move to Szczecin
  • professional training - in the fields of accounting, software - SAP, soft skills and language learning with a total value of up to PLN 10 000 per person per year
  • free access to eTutor
  • internationality - the languages you know are used by us every day, English is a must!
  • higher salary of PLN 400 to PLN 1,600 if you know an additional language
  • a clear career path - you can be promoted to a new position after just one year!
  • vertical and horizontal promotions, we regularly recruit internally – 78% of our Team Leaders come from internal recruitment and this number is constantly growing
  • enhancing knowledge and experience in various areas
  • support for ACCA students - including an extra paid day off for the exam and reimbursement of the ACCA exam costs, which guarantees you accounting certification
  • good atmosphere - 78% of our employees consider the working atmosphere to be positive
  • open working culture - your superiors are available to you, we focus on relationships and communication, we are all there for you
  • team and company integrations after hours - 2 times a year you integrate with your team, 2 times a year with the whole company
  • free breathing training worth up to PLN 2,100 per person per year - because your well-being is important to us
  • private medical care and group insurance, also for family members
  • subsidised sports card
  • anniversary gifts such as a speaker or Kindle or annual prizes such as a PLN 2,000 voucher for whatever you want
  • air-conditioned, green office in a state-of-the-art building in the city centre - you can reach us by public transport from any part of the city, avoiding traffic jams
  • and, of course, free coffee and employee discounts to service outlets in the Posejdon office building.
 

Poznaj

METRO Global Solution Center sp. z o.o.

METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech, oferującej asortyment spożywczy i nieżywnościowy. Przyjęliśmy globalną strategię, która wyznaczyła nam drogę ku przyszłości. Zrewidowaliśmy nasze podejście, aby skupić się przede wszystkim na innowacyjności i wysokiej jakości rozwiązań. Chcemy być gotowi na to, co przyniesie jutro… i już nie możemy się tego doczekać!


Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę. Zanurz się w niepowtarzalnych możliwościach METRO Global Solution Center!

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Szczecin, ul. Malczewskiego 26    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Asystent Nauczyciela

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Lidera zmiany

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator
    3 dni
    Główne obowiązki: Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu, Organizowanie pracy personelu magazynu, Planowanie, nadzór i koordynacja nad przepływem towarów, Planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej, Kontrola dokumentacji przepływu towarów, Przeprowadzanie...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy

    MGGP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...