specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista mid / junior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Na co dzień w naszym zespole: wspierasz administracyjnie i organizacyjnie naszą jednostkę (m.in. obsługa asystencka, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, ewidencja, rozdział i wysyłka korespondencji), czuwasz nad prawidłowym obiegiem korespondencji i komunikacji wewnątrz...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Back Office Specialist with Dutch
Miejsce pracy:Kraków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji w języku niderlandzkim.
Obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami firmy.
Weryfikacja dokumentacji i aktualizowanie baz danych.
Fakturowanie.
Wymagania:
Dobra znajomość języka niderlandzkiego na poziomie min. B1.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2.
Wykształcenie co najmniej średnie.
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz pracy biurowej.
Oferujemy:
Pracę w znanej międzynarodowej firmie.
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z dodatkiem językowym.
Pracę w trybie home office lub hybrydowym- zgodnie z oczekiwaniami Pracownika.
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista mid / junior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Na co dzień w naszym zespole: wspierasz administracyjnie i organizacyjnie naszą jednostkę (m.in. obsługa asystencka, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, ewidencja, rozdział i wysyłka korespondencji), czuwasz nad prawidłowym obiegiem korespondencji i komunikacji wewnątrz...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;