Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Business Development Manager
Job location: Poznań
Nr ref.: 4-13-44181/PC
Dla naszego Klienta, znanej i stale rozwijającej się firmy, poszukujemy doświadczonych, w obszarze usług outsourcingowych/ pracy tymczasowej osób na stanowisko Business Development Manager.
Miejsce pracy: Poznań
Prześlij do nas swoje CV, jeśli:
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku, będzie należało:
Miejsce pracy: Poznań
Prześlij do nas swoje CV, jeśli:
- jesteś otwarty/ otwarta na wyzwanie tworzenia nowej dywizji na rynku polskim
- potrafisz budować dobre relacje z klientami i skutecznie zamykać proces sprzedaży
- cenisz sobie samodzielność w działaniu i otwartość pracodawcy na Twoje pomysły
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku, będzie należało:
- zbudowanie i zarządzanie podległą dywizją oraz zespołem dedykowanym usłudze outsourcingu pracowników i pracy tymczasowej na stanowiska produkcyjne
- współtworzenie strategii rozwoju działu i jej realizacja - rekrutacja pracowników i prowadzenie dokumentacji
- obsługę i rozwój usługi u obecnych klientów firmy oraz aktywne pozyskanie nowych kontaktów biznesowych (przygotowywanie ofert, negocjacje warunków współpracy, spotkania z klientami)
- koordynację oraz monitoring pracy zespołu (KPI’s, szkolenia wewnętrzne)
- współpraca z Zarządem i systematyczne raportowanie
- ścisła współpraca z oddziałem firmy na Ukrainie
- realizację założonego budżetu biura
Requirements:
- min. 3- lata doświadczenia na stanowisku: Business Development Manager lub Branch Managera lub Team Leadera lub Koordynatora w agencji pracy tymczasowej, outsourcingu pracowników
- umiejętności sprzedażowe (doświadczenie w sprzedaży B2B)
- doskonała znajomość branży rekrutacyjnej i potencjału rynku
- wiedza z zakresu uregulowań prawnych dotyczących outsourcingu pracowników, pracy tymczasowej, prawa pracy i zagadnień kadrowo-płacowych
- udokumentowane sukcesy w pozyskiwaniu nowego biznesu
- umiejętność koordynacji pracy zespołu, motywowania oraz delegowania zadań
- umiejętność pracy z zastosowaniem wskaźników (target, KPIs)
- znajomość metodologii oraz narzędzi rekrutacyjnych
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem
- umiejętność kreatywnego myślenia
- duży poziom samodzielności i zaangażowania
- minimum dobra znajomość języka angielskiego
- czynne prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do pracy mobilnej
Benefits:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie miesięczne w oparciu o podstawę + system prowizyjny
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)
- możliwość realnego wpływu na rozwój firmy
- kameralne środowisko pracy
- bezpośrednia współpraca i wsparcie Zarządu
- wsparcie ze strony działów pomocniczych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".