Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

Grafton Recruitment
Gdańsk
praca stacjonarna
2916 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Call Center Manager
Job location: Gdańsk
Nr ref.: 1-26-36739/PC
For our Client international company we are looking for:

Call Center Manager

Responsibilities:
  • Check external provider performances and facilitate system and procedure implementation
  • Work on the work environment in order to assure the best place to work ant to reduce the attrition
  • Drive Contact center and Consumer Care strategy deployment at the local level
  • Provide an efficient and customer focused service to end consumer
  • Ensure effective handling of consumer/trade partners enquires to ensure high Consumer service level
  • Ensure effective escalation and correspondence in line with high company standards
  • Monitoring average call handling times to ensure correct number of agents to meet service level agreements
  • Drive call avoidance to reduce cost and increase efficiency
  • Ensure all communication with customers and trade partners is in line with best practice to ensure customer satisfaction and loyalty
  • Develop plans and schedules for internal Call center (if applicable) guaranteeing an efficient and productive use of personnel and technology in order to ensure an optimal service delivery
Requirements:
  • Min.3 years of experience on similar role in call center environment
  • Fluent English
  • Ability to work independently and continuously according to given processes
  • Master degree
  • Leadership skills
  • Strong customer orientation
  • Ability to work under pressure an in a rapidly changing environment
Benefits:
  • Professional working environment with focus on training and development
  • Competitive salary and benefits package
  • Great working atmosphere
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...