Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
Zobacz więcej ofert pracy

Operations Manager

Unique People sp. z o.o.
Katowice
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
31 dni temu
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Operations Manager
Główne zadania:
  • realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii,
  • analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów,
  • bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i obowiązków,
  • prowadzenie racjonalnej i zgodnej z przyjętymi założeniami polityki kadrowej w ramach zarządzanych teamów,
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z Kontrahentami,
  • raportowanie do Dyrektora Oddziału,
  • realizowanie dodatkowych obowiązków zleconych przez Zarząd.
Nasze oczekiwania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta call center,
  • min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w strukturze organizacji,
  • wykształcenie wyższe,
  • silna orientacja na cel i zadania,
  • umiejętność budowania silnych relacji z klientami na wszystkich poziomach współpracy,
  • charyzma i umiejętność budowania autorytetu, a także umiejętność efektywnego motywowania zespołów,
  • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pod presją czasu,
  • zdolność analitycznego myślenia i bardzo dobre zdolności organizacyjne.
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
  • profesjonalne wdrożenie do pracy,
  • długoterminową współpracę w największym call center w Polsce,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość awansu w strukturze organizacji,
  • dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, karta rabatowa, ubezpieczenia grupowe.
 

Poznaj

Unique People sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.

Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Proces rekrutacji

Krok APLIKACJA ON-LINE APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
Krok SPOTKANIE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW) PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
Krok PODPISANIE UMOWY PODPISANIE UMOWY
Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...