Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

Klient portalu Praca.pl
mazowieckie, Łódź
praca stacjonarna
3410 dni temu

Ogłoszenie numer: 581053, z dnia 2015-01-07

Klient portalu Praca.pl

Firma działająca w obszarze usług dla sektora finansowego poszukuje osób na stanowisko:

 

Call Center Manager

Miejsce pracy: mazowieckie, Łódź

Nr Ref.: CCm

 

Opis stanowiska

  • Codzienne zarządzanie oddziałem Call Center,

  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych budżetów i celów,

  • Nadzorowanie pracy podległych zespołów,

  • Aktywne wspieranie kierowników liniowych w celu podnoszenia jakości oraz efektywności pracy oddziału,

  • Operacyjny kontakt z klientem zlecającym kampanie,

  • Tworzenie raportów, zestawień, analiz.

Miejsce pracy: Łódź

 

Wymagania

  • Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem w Call Center,

  • Solidne doświadczenie poparte sukcesami w prowadzaniu kampanii sprzedażowych,

  • Doświadczenie w projektach finansowych będzie dodatkowym atutem,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,

  • Wysokie zdolności interpersonalne,

  • Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...