Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Radzikowskiego 18    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    6 godz.
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    4 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Community Support Representative with Czech

Community Support Representative with Czech

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2902 dni temu
Community Support Representative with Czech
Kraków
Community Support Representative with Czech
Kraków
Nr Ref.: 1071103

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


COMMUNITY SUPPORT REPRESENTATIVE (CSR)


At Uber, providing amazing support that establishes trust for riders and driver partners—our community—is a core feature of our product experience. We invest in it and believe in providing the highest quality service executed in the smartest, most efficient way. Community Support Representatives are all about helping and educating both riders and drivers. We help people resolve their issues and turn unhappy users into our strongest evangelists. The right candidate is always looking for unique and exciting ways to solve problems with exceptional support and exceptional communication, ensuring that problems are resolved promptly while developing trustworthy relationships with our community.




WHO YOU ARE
● Incredibly empathetic and understanding of both riders and driver partners alike. You will be a powerful advocate for Uber’s users and are obsessed with the community experience.
● Cool and calm under pressure. You have superior organizational skills, integrity, and great follow-through on tasks.
● Naturally curious. You love learning how things work and you’re always looking for ways to innovate. You enjoy testing different support strategies and tracking the results.
● Word-savvy. You’re eloquent and able to strike the perfect tone, whether you’re explaining a new policy to riders or drivers, explaining the importance of certain complicated metrics, or responding to support issues over email.
● Passionate. You love Uber. You are driven by helping others and being on the front-lines of a highly visible, fast-growing brand.
● Agile. You can move quickly with care. You embrace change and can absorb new information with ease.




WHAT YOU’LL DO


● Deliver high-quality service across multiple support platforms (email, chat, phone)
● Be a passionate advocate for riders and drivers while answering any questions that come your way
● Show empathy to frustrated riders and drivers while solving problems and addressing unsatisfactory experiences
● Build loyalty among new users and get our early adopters to fall in love with Uber all over again
● Triage issues and escalate them when necessary



REQUIREMENTS


● High proficiency using computers (typing, quickly navigating between various tools)
● Exceptional reading comprehension and writing skills. Must be able to connect what users are asking for with answers to their true issues.
● Passion for helping others and creating support experiences that exceed users’ expectations.
● Ability to troubleshoot problems and find speedy resolutions.
● Skilled at handling multiple issues at once to efficiently solve a large number of inquiries.
● Must work well in a team environment, contributing to a synergistic work environment where people learn from one another and continuously improve processes on behalf of users.
● Work time will be shift based totalling 40 hours per week.
● Weekend and weekly evening shifts are required.
● You’re an Uber evangelist — you care deeply about the product and getting others excited to ride and partner with Uber.

PREFERRED QUALIFICATIONS


● Bachelor's degree or college experience preferred.
● Support experience in a high-volume environment, including service industries, retail, hospitality or other support environments.
● Familiarity with Zendesk is a plus, but not required


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Radzikowskiego 18    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    6 godz.
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    4 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...