Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Relations Manager

IKEA Retail sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2253 dni temu

Customer Relations Manager, IKEA Retail, Gdańsk

 

 

You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little differently with us.
 

About you:

  • have a passion for getting the best for the customers
  • have the ability to create and work on business plans, budgets and goals, using strategic thinking
  • you’re experienced in resolving customers’ problems, and creating a win-win outcome
  • have the ability to align customer needs and expectations with business needs
  • are able to communicate clearly, negotiate and influence
  • are fluent in written and spoken English
  • are excited about working in unknown environment
  • can think out of the box and you are not afraid of and learning from your mistakes
  • have a passion for people and working interpedently

About the job:
 
Customer Relations Manager builds and retains a long-lasting relationship with new and existing customers by ensuring positive and joyful shopping experience. CRM promotes and encourages a customer–focused culture throughout the store by leading a team to understand customers’ needs, shopping behaviours and their living situations.
 

About the assignment:

  • leading and managing team to understand customers’  needs, shopping behaviours and their living situations and improving shopping experience
  • promoting and encouraging a customer –focused culture throughout the store
  • collecting and analyzing customer data and drawing conclusions to secure improvements to our long term customer satisfaction
  • ensuring fast and easy payment processes in store
  • taking responsibility for resolving customer complaints
  • analyzing customer feedback to identify roots causes, taking action to improve short and long customer satisfaction
  • creating a customer relation action plan  for the store based on insights from customers’ feedback, taking actively part in creating business plan for store
  • providing an inspiring and motivating direction for co-workers and others colleagues by creating an environment of trust, constructive feedback
  • focusing on developing people by creating development plans, ensuring living succession plan

What we do offer:

  • stable employment conditions on the basis on contract of employment
  • employee loyalty programme Tack!
  • private medical care for IKEA employees and their families
  • cafeteria programme (including eg. Multisport card)
  • accident Insurance and Pension Plan
  • jubilee awards, commemorative gifts, special events
 

Poznaj

IKEA Retail sp. z o.o.

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.

Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...