Customer Service Manager with Czech
Miejsce pracy: Cracow, Kraków
Nr ref.: JO-1610-341472_4
Dla naszego klienta, jednego z największych europejskich sklepów internetowych, poszukujemy obecnie osób na stanowisko:
Customer Service Manager with Czech
Szukasz satysfakcjonującej i pełnej wyzwań pracy?
Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku?
Stawiasz na rozwój?
Nie czekaj - aplikuj!
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- nadzór nad strukturą oraz delegowanie i rozdzielanie zadań,
- zdalne zadzorowanie pracy zespołu,
- adaptacja i szkolenie nowych członków zespołu,
- monitorowanie sytuacji na rynku oraz wpływanie na wewnętrzne procedury firmy,
- odpowiedzialność za wykonywanie zadań oraz terminowość.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz czeskiego (C2),
- doświadczenie w zadządzaniu zespołem oraz obsłudze klienta,
- zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- dostępność na wyjazdy służbowe,
- chęć rozwoju w strukurach międzynarodowej firmy.
Oferujemy:
- prywatną opiekę medyczną,
- szkolenia i treningi rozwijające Twój potencjał,
- kursy językowe,
- zniżki na produkty firmy,
- elastyczne godziny pracy,
- jasną ścieżkę rozwoju w strukturach firmy.
Osoby zainteresowane tą ofertą, zachęcamy do przesłania CV w języku angielskim, na adres mailowy: Joanna.Bober@cpljobs.pl
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.