Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwiązywanie problemów technicznych, zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych.
Doświadczenie na tym stanowisku, nie jest wymagane. Firma, zapewnia pełen pakiet szkoleń wdrożeniowych.
Twoje zadania:
Profesjonalna obsługa klienta niemieckojęzycznego (rozmowy telefoniczne, e-mail, chat)
Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z codzienną obsługą komputera, oprogranmowania, aplikacji
Rejestracja i klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń
Współpraca z innymi działami organizacji
Nasze wymagania:
Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2)
Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Znajomość systemu Windows oraz pakietu Ms Office
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie techniczne
Firma oferuje:
Umowę o pracę na pełny etat
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
Atrakcyjny program szkoleń wprowadzających oraz rozwijających posiadane umiejętności
Konkurencyjne, stałe wynagrodzenie i dodatki
Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych ( m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do kursów językowych)