Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Banking Customer Support

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Support Specialist

Philips
Warszawa
praca stacjonarna
2340 dni temu
Customer Service Support Specialist
Location: Warsaw
Organization: Philips Lighting Poland Sp. z o.o.

 

Philips Lighting, a Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) company, is the global leader in lighting products, systems and services. Our understanding of how lighting positively affects people coupled with our deep technological know-how enable us to deliver digital lighting innovations that unlock new business value, deliver rich user experiences and help to improve lives. Serving professional and consumer markets, we sell more energy efficient LED lighting than any other company. We lead the industry in connected lighting systems and services, leveraging the Internet of Things to take light beyond illumination and transform homes, buildings and urban spaces. In 2015, we had sales of EUR 7.4 billion and employed 33,000 people worldwide.

 

Your challenge:

 

As Customer Service Support you will be part of Customer Order Management Team and will contribute to a high developed external customer satisfaction and operational service.

 

Your team:

 

You will be part of the Supply Chain Organization in CEE, dedicated to Poland and Baltics geography and will be based in Warsaw office. The Team constitutes of 14 Specialists servicing Customers from all market ends on wide portfolio of both Consumer and Professional Lighting Solutions.

You work intensively with a broad set of colleagues from different functions and levels to deliver best in class customer service results to meet operational and financial targets.

 

Yourresponsibilities:

  • Deliver superior support to various team challenges in day to day business via close cooperation with various stakeholders within Company (Sales, Pricing, Marketing, Planning, Factories, Warehouse, Transportation)
  • Management of the customer orders via SAP based applications
  • Communication with customers with regards to order fulfillment and complaints resolutions
  • Monitor customer service level and implement action plans to mitigate risks and eliminate issues
  • Prepare analysis of a team performance
  • Ensures smooth realization and completeness of project orders delivery
  • Initiate commercial invoicing confirming accuracy of the information on invoices in order to limit later queries (quantity, price, discounts)
  • Support product return process (including basic transactions in SAP)

Requirements:

  • Bachelor or Master degree
  • 3+ years of progressive work experience in Customer Service, professional experience with the wholesalers or B2B will be an advantage
  • 2+ years of proven experience in supply chain and/or commercial environment
  • Fluency in Polish (both oral and written)
  • Good command of English (both oral and written)
  • Practical knowledge of SAP (ERP module) is a must
  • Experience to improve supply chain management (plan & deliver) processes
  • Analytical and problem solving skills
  • Flexible team player and self-motivated
  • Target oriented, customer oriented
  • Follow-up attitude, can-do attitude
  • Computer skills: MS Office advanced.

We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Banking Customer Support

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...