Podobne oferty pracy


Doradca Klienta Korporacyjnego
Nr ref.: RT/BE/MC
Miejsce pracy: Będzin
Umowa na zastępstwo

Zakres obowiązków:
  • Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów,
  • Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy,
  • Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi,
  • Realizacja celów sprzedażowych (produkty kredytowe, ABL, Cash Management)
Oferujemy:
  • Pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na współpracę,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej międzynarodowej organizacji,
  • Profesjonalny program wdrożenia w zakres obowiązków,
  • Wsparcie w aktywnym kreowaniu swojej ścieżki rozwoju,
  • Różnorodne świadczenia pracownicze, w tym m.in. opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny
Oczekujemy:
  • Pozytywnego nastawienia do ludzi, otwartości i odwagi w poszukiwaniu i budowaniu kontaktów,
  • Proaktywności, odpowiedzialności i konsekwencji w działaniu,
  • Samodzielności w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku,
  • Doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą produktów i usług bankowych,
  • Znajomości podstawowych zagadnień finansów, bankowości i rachunkowości
  • Wykształcenia wyższego - preferowane ekonomiczne
  • Znajomość j.angielskiego na poziomie intermediate
  • Prawa jazdy kat. B
Administratorem danych jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowice 40-086, Sokolska 34 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Dowiedz się więcej, bądź sobą i zaaplikuj na:
www.ingbank.pl/kariera

ING Bank Śląski S.A.

http://www.ingbank.pl

Strona główna > O Banku O Banku ING Bank Śląski S.A. Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dane firmy

Sokolska 34
40-086 Katowice
śląskie

Poznaj stanowisko: Doradca Klienta (bankowość)

Doradca klienta, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę klientów banku lub instytucji finansowej, mającą na celu dobór oferty dopasowanej do potrzeb danego odbiorcy. W zależności od specjalizacji danego stanowiska, doradca może przyjmować klientów indywidualnych lub korporacyjnych, w każdym jednak przypadku przedstawia im kompleksowe zestawienie produktów ...

Rekrutują z Praca.pl