GRUPA CERMAG to dynamicznie rozwijająca się firma handlowa specjalizująca się w obsłudze rynku detalicznego, inwestycyjnego i hurtowego w zakresie płytek ceramicznych, ceramiki i armatury sanitarnej, a także wyrobów chemii budowlanej, tapet i oświetlenia.
Standard wszystkich naszych salonów sprzedaży to nowoczesne systemy prezentacji produktów, takie jak biblioteki płytek, monitory LCD, niekonwencjonalna ekspozycja, dedykowane stanowiska do pracy Architektów z Klientami. Wszystkie te elementy pozwalają komfortowo i profesjonalnie współpracować naszym Doradcom i Architektom z Klientami.
Doradca Klienta to osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie oraz kompleksową i profesjonalną obsługę Klientów salonu sprzedaży, współpracę z Architektami, realizację założonego planu sprzedażowego, dbanie o dobry wizerunek firmy i ekspozycję, uczestniczenie w różnorodnych działaniach marketingowych i programach wspierających sprzedaż, a także prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i realizacją zamówień.
-
wykształcenie minimum średnie
-
min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży
-
wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności interpersonalnych
-
zmysł handlowy i poczucie estetyki
-
umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem
-
otwartość na nowe wyzwania
-
silna motywacja do osiągania założonych celów
-
umiejętność obsługi komputera
-
gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w niektóre weekendy)
-
znajomość lub zainteresowanie branżą wyposażenia wnętrz
-
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
-
prawo jazdy kat. B
-
pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
-
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
szkolenia i rozwój zawodowy
-
możliwość przystąpienia do programów dla pracowników (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
-
dofinansowanie do kart sportowych Multisport