Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej Firmy, która jest wiodącym dostawcą oprogramowania, usług informacyjnych i wydawniczych skierowanych dla profesjonalistów z rynku prawnego, usług korporacyjnych, finansów, podatków, księgowości oraz HR prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Prowadzenie rozmów z Klientami z segmentu Premium,
- Współpraca, opieka, doradztwo produktowe,
- Przygotowywanie ofert,
- Negocjacje handlowe,
- Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
- Budowanie biznesu relacyjnego.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
- Znajomość obsługi komputera i programów Microsoft Office (szczególnie Word, Excel) oraz przeglądarek internetowych.
Nasz Klient oferuje:
- Podstawę oraz atrakcyjny system prowizyjny,
- Umowę o pracę,
- Praca od poniedziałku do piątku 08:00-16:00,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Dofinansowanie do pakietu sportowego,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania tej pracy.
Dodatkowo osoba, która weźmie udział w spotkaniu z Pracodawcą, może wziąć udział w konkursie oraz otrzymać bon upominkowy o wartości 500 zł.