Zbieranie punktów nie kojarzy Ci się z szybką jazdą, ale z nagrodami oraz prezentami? Jeżeli do tego jesteś komunikatywny i niesienie pomocy sprawia Tobie radość, mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół TELUS International Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Praca zdalna lub w biurze
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy,jak i darmowymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty Medicover Sport
- Dofinansowanie do okularów
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
- Wprowadzanie danych klienta do systemu
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego zespołu!
Equal Opportunity Employer
TELUS International values diversity and grants equal opportunity regardless of age, civil status, disability, gender, nationality, race, religion and political beliefs, sex or sexual orientation.
At TELUS International, we are proud to be an equal opportunity employer and are committed to creating a diverse and inclusive workplace. All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants' qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity.
Applicants with special needs will be given preferential consideration if they are equally qualified. Please indicate in your application if you have any special needs.
Nasz zespół Talent Acquisition, Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania.
Wyślij nam swoją aplikację za pomocą przycisku "Aplikuj".
O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.