Dla międzynarodowej firmy o wysokich standardach etycznych, współpracującej z prestizowym partnerem biznesowym- znanym portalem aukcyjnym, poszukujemy Doradcy w Dziale Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego, chcącego budować swoją przyszłość pod opieką rzetelnego pracodawcy, oferującego stabilne zatrudnienie, rozwój w strukturach firmy oraz dobre warunki zatrudnienia.
Doradca w Dziale Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SOK/08/2014
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku Doradcy w Dziale Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego będzie odpowiedzialna za telefoniczne wsparcie klientów niemieckojęzycznych- użytkowników światowej witryny aukcyjnej, w codziennym użytkowaniu portalu.
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1) oraz nienaganna dykcja
- Minimum średnie wykształcenie
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy
- Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności z zakresu obsługi komputera (poruszanie się w środowisku Windows, znajomość pakietu Ms Office, zdolność szybkiego pisania na klawiaturze)
- Pracę z elastycznym grafikiem (możliwość umawiania zmian w ramach 7 dni tygodnia, między 8-22.00)
- Możliwość pracy od pół etatu do pełnego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, oparte na korzystnych warunkach zatrudnienia
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy – realna perspektywa awansu wewnątrz organizacji
- Pracę w środowisku umożliwiającym wykorzystywanie oraz rozwijanie swoich kompetencji językowych
- Szkolenia umożliwiające wzmacnianie kompetencji oraz zapewniające pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w cenionej na rynku międzynarodowym organizacji