• Generowanie pomysłów, implementacja innowacyjnych rozwiązań wpływający na wyższą efektywność i jakość pracy;
• Zarządzanie i wprowadzanie projektów usprawniającymi procesy sprzedażowe w Punktach Sprzedaży;
• Zgłaszanie inicjatyw i wniosków mających na celu podnoszenie wiedzy pracowników TOK;
• Kreowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez m.in. zachowanie wysokiej jakości obsługi;
• Bieżące wsparcie sieci sprzedaży oraz analizowanie okresowych raportów sprzedażowy;
• Inicjowanie i wdrażanie zmian do procesów i procedur sprzedażowych w celu ich poprawienia i optymalizacji;
• Przygotowywanie skryptów rozmów sprzedażowych i komunikatów;
• Współpraca z partnerami zewnętrznymi a także komórkami wewnętrznymi przy współtworzeniu strategii sprzedażowej;
• Przygotowywaniu materiałów szkoleniowych dla sieci sprzedaży.
• Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku wspierającym sieć sprzedaży;
• Znajomość procesów i produktów bankowych;
• Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków na podstawie raportów sprzedażowych;
• Dobra znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel, Outlook i Power Point);
• Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęci do rozwoju zawodowego w obszarze bankowości ;
• Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność;
• Duża kreatywność i innowacyjność w działaniu.
• Praca w silnie innowacyjnym środowisku;
• Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
• Możliwości zdobywania doświadczeń w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.