- kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży
- budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a także identyfikacja potencjalnych klientów i partnerów biznesowych
- realizacja zadań związanych z planem sprzedażowym, raportowanie wyników i działań sprzedażowych
- współzarządzanie przydzielonym portfelem szkoleń w zakresie polityki cenowej, analizy rynku i konkurencji, strategii marketingowej i działań promocyjnych
- planowanie harmonogramu oraz organizacja szkoleń
- współpraca z zespołem trenerskim i klientami wewnętrznymi
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
- min. 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- doświadczenie w sprzedaży i realizacji usług szkoleniowych
- umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych z klientami
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań
- dokładność, staranność i skrupulatność w wykonywaniu swoich obowiązków
- samodzielność i inicjatywa w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność i chęć pracy w zespole
- dobra znajomość pakietów do pracy biurowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2
- doświadczenie w sprzedaży i realizacji szkoleń IT
- znajomość oprogramowania typu CRM
- pracę w trybie hybrydowym
- pracę w przyjaznej atmosferze, w firmie o płaskiej strukturze i niekorporacyjnym podejściu
- możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach związanych z edukacją, nowymi technologiami oraz IT
- wsparcie w zespole
- umowę B2B full time z płatnymi 26 dniami wolnymi
- 3-miesięczny okres próbny
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie
- dostęp do szkoleń, w tym szkoleń w ramach oferty Sages oraz Stacji IT
- w biurze piłkarzyki, pyszną kawę z polskich palarni, owoce, przekąski oraz inne zaopatrzenie
- kartę MultiSport lub system kafeteryjny
- biuro w samym centrum Warszawy (przy Dworcu Centralnym)
Pracujemy w zróżnicowanych zespołach, dbamy o dobrą atmosferę w pracy i chętnie dzielimy się ze sobą swoją wiedzą. Cechujemy się otwartością na potrzeby pracujących u nas osób. Zapewniamy dobre zarobki, elastyczne godziny pracy, liczne benefity i płaską strukturę zarządzania.
Poznaj
Sages Sp. z o.o.
Firma Sages działa od 2007 r., zapewniając kompleksowe wsparcie w zakresie IT. Specjalizujemy się m.in. szkoleniach specjalistycznych dla branży IT oraz w rozwiązaniach technologicznych dla biznesu oraz uczelni i instytucji badawczych.
W ramach oferty edukacyjnej organizujemy szkolenia dla programistów, testerów, integratorów, managerów, analityków ze wszystkich obszarów związanych z realizacją projektów IT. Wśród naszych klientów są największe firmy z branży: finansowo-ubezpieczeniowej, fintech, telekomunikacyjnej, nowych technologii, automotiv, sektora publicznego i innych.
Świadczymy także wsparcie rekrutacyjno-edukacyjne dla firm pozwalające zatrudnić pracowników wykwalifikowanych w stopniu spełniającym oczekiwania konkretnego pracodawcy.
Pracujemy w zróżnicowanych zespołach, dbamy o dobrą atmosferę w pracy i chętnie dzielimy się ze sobą swoją wiedzą. Cechujemy się otwartością na potrzeby pracujących u nas osób. Zapewniamy dobre zarobki, elastyczne godziny pracy, liczne benefity i płaską strukturę
zarządzania.