Empatyczny specjalista ds. obsługi klienta

mBank S.A.

Łódź

10 dni temu


Empatyczny specjalista
ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: AFE/001/0417


Chcesz pracować w mBanku i:
  • pomagać klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych? 
  • potrafisz skutecznie zachęcać do nowych produktów ?
  • czujesz się swobodnie w telefonicznej komunikacji z klientem?
  • tworzysz wokół siebie pozytywną atmosferę?
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj wysoką jakość obsługi klientów banku!
 
Dlaczego warto do nas dołączyć?

 

Zapewniamy Ci:
  • przyjazny zespół, który wspiera wiedzą i dobrym słowem
  • pewność, że każdy dzień w pracy przyniesie nowe wyzwania
  • umowę o prace lub umowę o pracę na czas zastępstwa
  • płatne, 3 miesięczne szkolenie sprzedażowo-produktowe
  • stałą pensję oraz wynagrodzenie dodatkowe 
  • godziny współpracy w systemie wielo-zmianowym od poniedziałku do niedzieli 
  • wypasiony pakiet socjalny m.in multiSport, opieka medyczna, Kluby mBanku
Masz to coś?
  •  Jesteś zmotywowany i pomysłowy
  •  Nie boisz się odebrać telefonu od klienta?
  •  Potrafisz zachęcać do nowych produktów?
  •  Nie masz problemów w nawiązywaniu kontaktów?
  •  Jesteś gotowy do pracy w systemie wielozmianowym ?
  •  Ogarniasz Internet, komputerowy pakiet MS Office?

Czekamy na Twoje CV!



Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez mBank SA z siedzibą w Warszawie, przy ul Senatorskiej 18, jak również przez spółki wchodzące w skład Grupy mBanku SA, zawartych w przesyłanej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem poinformowany, iż:
1/ mBank SA będzie administratorem dotyczących przeze mnie danych osobowych, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.),
2/ aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy mBanku SA jest publikowany na stronie internetowej www.mbank.pl

Poznaj

mBank S.A.

Jesteśmy trzecim, co do wielkości bankiem w Polsce. Dzięki uzupełnieniu oferty BRE o wyspecjalizowane usługi finansowe, świadczone przez spółki strategiczne Grupy, BRE Bank stworzył niezwykle nowoczesną, kompleksową i elastyczną ofertę w dziedzinie bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej, detalicznej i zarządzania aktywami, uzupełnioną o usługi faktoringowe, leasingowe, doradztwo, usługi maklerskie a także o ubezpieczenia.

Najważniejszym wyróżnikiem BRE Banku i źródłem przewagi konkurencyjnej są ludzie - kompetentni, słuchający Klientów, aktywnie poszukujący najlepszych rozwiązań, zaangażowani i gotowi do przekraczania oczekiwań.

Najwyższa jakość usług finansowych oraz konkurencyjność BRE Banku na rynku bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej, zarządzania aktywami oraz na rynku usług detalicznych nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie naszych pracowników tworzących zgrany zespół najwyższej klasy specjalistów.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl