Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Asystent zarządu/Pełniący Obowiązki Dyrektora Operacyjnego
Miejsce pracy: Kutno, Łęczyca, Łódź
Nr ref.: ASC/06/2015
Obowiązki:
- Prowadzenie pełnej dokumentacji spółki,
- Analiza danych wewnętrznych i otoczenia rynkowego,
- Komunikacja z wewnętrznymi działami firmy,
- Koordynowanie codziennego funkcjonowania Biura Zarządu,
- Przygotowywanie dokumentacji, prezentacji i raportów,
- Opracowywanie planów inwestycyjnych firmy,
- Inicjowanie działań zmierzających do usprawnienia struktury organizacyjnej.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej/projektowej,
- Praktyka zawodowa (minimum 2 lata) na stanowisku menadżerskim,
- Wysokie umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna,
- Inicjatywa, przedsiębiorczość,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Biegła umiejętność obsługi komputera (MsOffice),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferta:
- Samodzielna i odpowiedzialna praca,
- Możliwość realizacji ambicji zawodowych,
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Niezbędne narzędzia do pracy.