Operations Manager
Warszawa
Operations Manager
Warszawa
Nr Ref.: 1064802
Warszawa
Nr Ref.: 1064802
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z sektora usług finansowych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Call Center Operations Manager, do nowopowstającego biura w Warszawie (start up).
Osoba na stanowisku Call Center Operations Manager będzie odpowiedzialna za zarządzanie podległym zespołem – rekrutację, szkolenia, delegowanie zadań, motywowanie i rozwój podległych pracowników, monitorowanie i raportowanie wyników, a także aktywny rozwój nowej placówki w Warszawie i kompleksową implementację procedur wewnętrznych. Ponadto do zadań Call Center Operations Managera należeć będzie czynny udział w rozwoju strategii i stała współpraca z przełożonymi z zagranicy.
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem w operacyjnym zarządzaniu zespołem, mile widziane doświadczenie w call center. Preferowany Kandydat/ka musi cechować się dojrzałością biznesową, dokładnością, umiejętnością prowadzenia kilku projektów jednocześnie, a także kreatywnością i elastycznością, niezbędnymi w środowisku start-up. Dobra znajomość języka angielskiego jest niezbędna.
Nasz Klient oferuje konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjne szkolenia zagraniczne, a także wyjątkową możliwość współtworzenia od podstaw obecności marki na polskim rynku i dalsze perspektywy rozwoju.
hays.pl |