- Ogłoszenie nr: 171693
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 lipca 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw organizacyjnych
- w Samodzielnym Stanowisku ds. organizacyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Piłsudskiego 26, 58-200 Dzierżoniów
Miejsce wykonywania pracy:
- Dzierżoniów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa sekretariatu komendy,
- realizacja zadań związanych z organizacją archiwum KP PSP Dzierżoniów w zakresie gromadzenia zasobu archiwalnego, udostępniania, brakowania oraz właściwego przechowywania akt zgodnie z wytycznymi,
- realizacja zadań w zakresie skarg i wniosków,
- organizacja współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- sporządzanie informacji z działalności komendy,
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,
- przygotowywanie zbiorczej analizy oraz wniosków z zakresu działania komendy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy komputerze w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30, w siedzibie urzędu. Praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i emailowych.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner.
- Przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich.
- Toaleta niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Brak windy.
Inne
orientacyjna wysokość zarobków 1980 zł. brutto.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień kancelaryjnych,
- znajomość redagowania pism urzędowych,
- obsługa urządzeń biurowych.
- kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
- praktyczna znajomość procedur postępowania administracyjnego,
- znajomość prawa regulującego system ochrony przeciwpożarowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów