- Ogłoszenie nr: 173646
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 września 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Zespole Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
w Strzelinie
ul. Wolności 15
57-100 Strzelin
Miejsce wykonywania pracy:
- Strzelin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządzanie list dodatkowych należności dla funkcjonariuszy i pracowników komendy (dojazdy, przejazdy do szkoły, ZFŚS) oraz naliczanie należności przysługujących funkcjonariuszom i pracownikom komendy z tytułu krajowych podróży służbowych
- Realizacja zadań dotyczących medycyny pracy- wystawianie skierowań i prowadzenie wymaganej dokumentacji w zakresie badań: profilaktycznych, okresowych, kontrolnych, sanitarnych i dla kierowców oraz szczepień
- Rozliczanie absencji policjantów i pracowników (urlopy, zwolnienia lekarskie) oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganej dokumentacji
- Prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie pobierania oraz rozliczania bloczków mandatowych z Dolnośląskim Urzędem Wojewódzkim we Wrocławiu- Internetowy System Ewidencji Mandatów
- Naliczanie należności przysługujących biegłym sądowym, kuratorom, wzywanym świadkom oraz osobom przybranym do okazania
- Rozliczanie rozmów telefonicznych ze służbowych telefonów komórkowych oraz przekroczenia limitów
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów dotyczących ubezpieczeń społecznych (ZUS Płatnik)
- Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do obciążenia podatkiem od nieruchomości
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno- biurowa w siedzibie Komendy
praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
bariery architektoniczne: schody brak wind
Inne
Wynagrodzenie brutto 2.267,00 zł miesięcznie + dodatek za wysługę lat. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 717834209 lub 717834223.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji
- znajomość programu ZUS Płatnik
- rzetelność i terminowość
- umiejętność pracy w zespole
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów