Firma z branży Call Center w związku z rozwojem i nowymi projektami poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Koordynator Projektu/Supervisor w Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: KP/Łódź/2014/08
Opis stanowiska:
- Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej,
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie,
- Tworzenie raportów, analiz i zestawień.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie w realizacji projektów z sektora bankowego lub finansowego,
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
- Umiejętność motywowania pracowników,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych.
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny,
- Samodzielne stanowisko i duże możliwości rozwoju,
- Dynamiczne środowisko i nowoczesne otoczenie,
- Pakiet socjalny.