Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

Grafton Recruitment
Warszawa
praca stacjonarna
2892 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Manager Call Center
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-26-38932/PC
For our Client international outsourcing company currently we are looking for:
Call Center Manager
Responsibilities:
  • Manages and is responsible for day-to-day activities of one or more unit of operations.
  • Strategic planning and execution to enhance profitability, productivity, and efficiency throughout the company’s operations.
  • Reviews financial data on Gross Margin/Operational Margin for team (at Supervisor level) o
  • Develop annual operating budgets and provide fiscal direction of the department
  • Overseas the daily operations of the call center and its various components, ensuring compliance with set goals.
  • Prepares/reviews financial and/or operational analysis and reports on a daily/weekly/monthly basis
  • Spends time on floor to audit current procedures to monitor and improve efficiency of operations.
  • Manages and develops a team of ACM’s in line with organizational management processes with the focus on developing a highly motivated Contact Center
  • Implements processes to ensure that teams can manage their operations intra-day, by day, week and month to prioritize their actions for the day
  • Continuously investigate and introduce process improvement measures and either signing off actions or raising to a higher level if appropriate
Requirements:
  • Min.3 years of experience on similar role in call center environment
  • Fluent English
  • Ability to work independently and continuously according to given processes
  • Master degree
  • Leadership skills
  • Strong customer orientation
  • Ability to work under pressure an in a rapidly changing environment
Benefits:
  • Professional working environment with focus on training and development
  • Competitive salary and benefits package
  • Great working atmosphere
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...