Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 13761
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- udział w realizacji zadań z zakresu koordynacji prac Trójstronnych Zespołów Branżowych w aspektach: merytorycznym, organizacyjnym i informacyjnym, sporządzanie wymaganych dokumentów oraz sprawozdań i analiz z ich działalności oraz monitorowanie przebiegu realizacji ustaleń ww. Zespołów,
- monitorowanie informacji pochodzących z resortów i innych urzędów oraz środków masowego przekazu dotyczących bieżącej sytuacji w branżach,
- udział w zleconych przez kierownictwo spotkaniach o charakterze negocjacyjnym, konsultacyjnym i informacyjnym, strony rządowej z przedstawicielami partnerów społecznych branż,
- przygotowywanie projektów informacji, analiz i ocen funkcjonowania trójstronnych zespołów branżowych w tym okresowych sprawozdań,
- prowadzenie korespondencji z organizacjami partnerów społecznych i ich strukturami,
- prowadzenie dokumentacji (gromadzenie, archiwizowanie i uaktualnianie informacji) trójstronnych zespołów branżowych oraz danych organizacyjnych i statystycznych o partnerach społecznych i instytucjach uczestniczących w pracach tych zespołów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość problematyki branż i związanych z nimi aspektów polityki społecznej i gospodarczej
- Znajomość ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego
- Znajomość ustawy o związkach zawodowych
- Znajomość ustawy o organizacjach pracodawców
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Wiedza z zakresu dialogu społecznego
- Komunikatywność
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe