- Ogłoszenie nr: 163195
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 września 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw sekretarsko - biurowych i kancelaryjnych
- Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych w Komisriacie Policji w Rydułtowach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
ul. Kokoszycka 180 B
44-313 Wodzisław Śląski
Miejsce wykonywania pracy:
- Rydułtowy
- Komisariat Policji w Rydułtowach
ul. Raciborska 371
44-280 Rydułtowy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie , rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu,
- ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komisariatu,
- sprawdzanie dokumentacji przygotowanej przez policjantów do archiwizacji oraz sporządzanie ich wraz z materiałami do składnicy akt,
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu komendantowi,
- sporządzanie i powielanie dokumentów na polecenie przełożonych,
- obsługiwanie programów komputerowych, Intranetu i poczty elektronicznej,
- gromadzenie, aktualizowanie i ewidencjonowanie aktów prawnych,
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli oraz rozliczanie policjantów z pobranych stempli.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, kserokopiarkę, komputer i monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Budynek komisariatu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy jest usytuowane na I piętrze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy administracyjno - biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad obiegu dokumentów,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność komunikowania się,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie średnie o kierunku administracyjno - biurowym,
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne,
- 1 rok doświadczenia w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów