- Ogłoszenie nr: 165610
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 grudnia 2014 r.
Urząd Skarbowy w Otwocku
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw ewidencji tytułów wykonawczych
- w Dziale Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Otwocku
ul. Matejki 4
05-400 Otwock
Miejsce wykonywania pracy:
- Otwock
- Urząd Skarbowy w Otwocku
ul. Kołłątaja 1B
05-400 Otwock
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Badanie prawidłowości otrzymanych tytułów wykonawczych i dopuszczalności prowadzenia postępowania egzekucyjnego.
- Rejestracja i prowadzenie ewidencji wpływających tytułów wykonawczych w podsystemie Egapoltax,
- Przygotowanie tytułów wykonawczych do nadania klauzuli o skierowaniu do egzekucji,
- Obciążanie wierzycieli opłatą komorniczą oraz kosztami postępowania,
- Ścisła wspólpraca z innymi działami Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przygotowania projektów rozstrzygnięć.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa wykonywania w siedzibie Urzędu przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. Praca wymagająca sprawności obu rąk, praca w zespole.
Na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer. budynek trzykondygnacyjny bez windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, bez przystosowanych toalet dla osób poruszających się na wózkach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- znajomość obsługi komputera,
- przeszkolenie w zakresie obsługi programu Egapoltax,
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji,
- znajomość ordynacji podatkowej i Kodeksu postępowania cywilnego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów