Najnowsze oferty pracy

  • Project Manager in Finance

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance Manager - Head of Business Partner Finance Controlling

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Global Head of Insurance

    Malta Trading Sp. z o.o. SK.   Malta, Sliema    praca stacjonarna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Responsibilities of the Role In-house Insurance Broker for the Kronospan global insurance needs which mainly consists of a global Property Damage and Business Interruption program, General Liability Insurance and Marine Open Cover; Internal insurance contact person for all Kronospan entities;...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
Zobacz więcej ofert pracy

Reporting Manager

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
3318 dni temu
Reporting Manager
Kraków
Reporting Manager
Kraków
Nr Ref.: 1057334

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Purpose of the role

• Manage the development of static reports and dynamic dashboards that provide complete, reliable, accurate and timely business information for financial management reporting purposes across the IAG group ( Initially within project )
• Prioritise work to develop and regularly produce the catalogue of reports and drive continuous improvement of the content of the catalogue to improve efficiency and insight provided
• Drive continuous improvement of report and data quality
• Manage to build, test and deployment of new or changed reports

Accountabilities
• Convert broad understanding of the financial aspects and key drivers of the business into the creation of standard management reporting, including dashboards
• Manage the capture data requirements for OBIEE ( End state solution)
• Manage the identification of data sources and the required data conversions into new and existing dashboards
• Manage the dashboard development in Tableau
• Manage the programmes of work with external and internal business advisors (including IT), as appropriate, taking good practice and guidance for the creation and development of dashboards
• Manage the production of reports and templates that support the annual financial planning process and the business plan
• Translate identified business need into relevant business reports that inform business decisions
• Manage the creation of reports that enable accurate and timely tracking and reporting of business performs
• Manage the processes for control of user access and approval levels of reporting systems
• Manage the team, focusing on development to build high performance

Key Relationships / Interfaces

Internal
• GBS Finance leads, including Global Process Owners
• Decision Support Relationship Managers and teams
• Finance Business Partners
• IT technical resources
External
• Business advisors

Required Skills, Qualifications & Experience

Qualifications
• Full professional finance qualification (ACA, ACCA, CIMA or equivalent)

Skills:
• Excellent people manager with ability to inspire, lead, build and deliver through high performance teams
• Ability to influence, align diverse views and gain consensus, providing clarity and direction on what is to be achieved and break down barriers that get in way of effective team working
• Excellent stakeholder management skills across a diverse geographic region and at multiple levels,
• Excellent oral and written communication, interpersonal and problem solving skills
• Ability to prioritise, maintain clear focus and provide direction in constant ambiguity and change
• A strong customer focus, committed to exceeding customer expectations and continuous improvement
• Ability to manage people and projects in a fast-paced global environment with tight deadlines, finite resources and conflicting priorities
• Excellent English language skills
• Working knowledge of Spanish is an asset

Experience
• 2 years post-qualification experience in financial planning and management reporting, preferably in a global company
• Experience working in an environment of change involving people, process, policy and technology.
• Experience managing a team
• Knowledge and experience working with Tableau / Oracle OBIEE or similar tools
• Evidence of success in turning business requirement into achievable technical outputs


For more information please visit:
http://www1.hays.pl/jobs/iag-gbs/

Więcej szczegółów oraz inne oferty pracy tej firmy dostępne na specjalnie dedykowanej stronie. http://www1.hays.pl/jobs/iag-gbs/
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Project Manager in Finance

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance Manager - Head of Business Partner Finance Controlling

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Global Head of Insurance

    Malta Trading Sp. z o.o. SK.   Malta, Sliema    praca stacjonarna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Responsibilities of the Role In-house Insurance Broker for the Kronospan global insurance needs which mainly consists of a global Property Damage and Business Interruption program, General Liability Insurance and Marine Open Cover; Internal insurance contact person for all Kronospan entities;...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...