specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Twój zakres obowiązków Jakie wyzwania staną przed Tobą w #confilogiteam? Na początek będziesz prowadził(a) szkolenia wstępne, okresowe, produktowe, wszystko zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how. Obejmiesz swoją opieką świeżo przeszkolonych nowicjuszy i pomożesz im...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu; Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska; Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego; Wydawanie i odbiór pojazdów od klientów Fraikin Polska, w...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
Sales and Customer Service Specialist (Czech, Slovak, Romanian, Hungarian,Latvian, Estonian, Bulgarian, Slovenian or Finnish)
Sales and Customer Service Specialist (Czech, Slovak, Romanian, Hungarian,Latvian, Estonian, Bulgarian, Slovenian or Finnish)
HR Systems Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2390 dni temu
HR Systems jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Nasz profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji każdego z powierzonych nam projektów a także na szybkość i skuteczność w działaniu.
Dla jednego z naszych Klientów pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Sales and Customer Service Specialist (Czech, Slovak, Romanian, Hungarian,Latvian, Estonian, Bulgarian, Slovenian or Finnish)
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
Nr ref.: SCSS/W/(language you applied)
Job description:
Providing a complex customer service for clients concerning accepting, realizing and actualizing the orders
Telephone contact with clients
Responses to customer inquiries
Promoting and selling products
Ensuring a good image of the company and maintaining relations with clients
Advising clients in adjusting the product offer to their individual needs
Order system administrating
Requirements:
Proficiency in one of these languages: Czech, Slovak, Romanian, Hungarian, Latvian, Estonian, Bulgarian, Slovenian or Finnish - min. level C1
Communicative knowledge of Polish or English
Minimum high school education
Experience in a similar position would be welcome
High communication skills and interpersonal skills
Very good self-organization and target orientation skills
Self-reliance, problem solving
Responsibility for entrusted activities
Motivation and commitment
We offer:
Full-time or part-time work
Flexible work hours between 8 and 21
Work in office (Warsaw, Poland) or home office
Attractive salary, bonuses
The training system
Opportunity to use foreign language at work
Friendly atmosphere in a multicultural environment
Possibility of development and promotion within the company’s structure
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Twój zakres obowiązków Jakie wyzwania staną przed Tobą w #confilogiteam? Na początek będziesz prowadził(a) szkolenia wstępne, okresowe, produktowe, wszystko zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how. Obejmiesz swoją opieką świeżo przeszkolonych nowicjuszy i pomożesz im...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu; Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska; Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego; Wydawanie i odbiór pojazdów od klientów Fraikin Polska, w...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...