Salesforce Support Analyst
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 00473431
Dynamika, chmura IT o wiodącej renomie, stale rosnący świat aplikacji na AppExchege, nowoczesny biznes i innowacyjne rozwiązana to właśnie ekosystem Salesforce.
Zapewne już słyszałeś/łaś, że rozwiązania chmurowe są przyszłością – dołącz więc do projektu, w którym nauczysz się ich najszybciej! Z nami będziesz miał szansę poznania Salesforce, by w przyszłości zostać ekspertem w tym obszarze.
Czym będziesz się zajmować:
- Wsparciem użytkowników aplikacji opartych o platformę Salesforce
- Analizowaniem problemów technicznych (root cause analysis)
- Konfigurowaniem systemu i naprawą błędów
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Dobrej znajomości j. angielskiego (praca w międzynarodowym zespole)
- Otwartości na pracę zmianową (w tym zmiana nocna)
- Min. 1 roku doświadczenia w branży IT / supporcie
- Podstawowej wiedzy o działaniu systemów operacyjnych i konfiguracji
- Umiejętności tworzenia zapytań SQL i obsługi baz danych
Co możemy Ci zaoferować:
- Jako największy partner Salesforce na świecie oferujemy możliwość uczestnictwa w prestiżowych wdrożeniach (w 2015 roku prowadziliśmy 8 z 10 największych wdrożeń na świecie)
- Atrakcyjny pakiet szkoleń (w tym szkolenia miękkie i technologiczne)
- Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne
- Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karnet sportowy, vouchery lunchowe