Praca.pl Praca Małopolskie Kraków
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Kraków

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 7

  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwiązań Technologicznych z językiem niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  •  
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Czeskim i Słowackim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu wewnętrznych procedur firmy. Wykonywanie...

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego małopolskie najnowsze oferty pracy

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta z Językiem Czeskim i Słowackim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu wewnętrznych procedur firmy. Wykonywanie...

Praca Kraków Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultanci ds. wsparcia technicznego w Krakowie pracują przede wszystkim w firmach z branży IT, RTV-AGD i telekomunikacyjnej, np. w przedsiębiorstwach sprzedających sprzęt komputerowy, oprogramowanie, dostawców internetu czy innych usług telekomunikacyjnych. Podstawowym zadaniem specjalisty / specjalistki ds. wsparcia technicznego jest doradzanie klientom, przedstawianie różnych opcji, funkcji sprzętu bądź asystowanie w przypadku problemów ze sprzętem / oprogramowaniem, udzielanie porad, gdy doszło do usterki. Zakres obowiązków konsultanta obejmuje zatem zarówno pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, jak i realizację celów sprzedażowych przez pozyskiwanie nowych klientów. Innym zadaniem konsultantów technicznych jest przeprowadzanie szkoleń produktowych dla użytkowników sprzętu bądź oprogramowania. Pracownik na tym stanowisku musi mieć dogłębną wiedzę techniczną, w szczególności dotyczącą oferowanych przez firmę produktów bądź usług. Wiedza ta musi być wsparta przez szeroko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, bowiem konsultant powinien umieć w sposób jak najprostszy i najbardziej przystępny wyjaśniać klientom skomplikowane kwestie techniczne. Zapotrzebowanie na przedstawicieli handlowych i opiekunów klienta z szeroką wiedzą techniczną jest duże. Wielu pracodawców pilnie poszukuje osób do swoich firm. Sprawdź najnowsze oferty pracy, a także zapoznaj się z całym opisem tego stanowiska.

Konsultant ds. wsparcia technicznego w Krakowie – co robi?

Praca specjalisty ds. wsparcia technicznego polega na udzielaniu wsparcia klientom w zakresie obsługi oferowanych produktów i usług technologicznych. W szczególności pracownik wsparcia technicznego jest odpowiedzialny za:

  • doradztwo potencjalnym i aktualnym klientom,
  • przedstawianie wachlarza możliwości produktowych, dostosowując ofertę do potrzeb klientów,
  • pomoc w znalezieniu najlepszego produktu dla klienta,
  • finalizowanie sprzedaży produktów technologicznych lub wsparcie zespołu sprzedaży w tym zakresie,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • rozwiązywanie problemów technicznych ze sprzętem / oprogramowaniem, zarówno telefonicznie, jak internetowo (e-mail, czat),
  • przygotowywanie instrukcji dla użytkowników sprzętu / oprogramowania,
  • prowadzenie szkoleń produktowych.

Jak zostać konsultantem ds. wsparcia technicznego w Krakowie

Szukasz pracy, masz wykształcenie techniczne i smykałkę do pracy z ludźmi? Praca polegająca na wsparciu działu handlowego poprzez konsultacje techniczne udzielane klientom może być ciekawa i dawać sporo satysfakcji, a także przekładać się na konkurencyjne zarobki, szczególnie, jeśli będziesz pracować w systemie prowizyjnym. W naszym serwisie znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla pracowników wsparcia technicznego, zarówno dotyczących zatrudnienia stałego, jak i pracy tymczasowej. Jakie musisz spełnić wymagania, żeby zdobyć taką posadę? Wielu krakowskich pracodawców oczekuje od kandydatów wykształcenia kierunkowego, najczęściej dyplomu z informatyki, elektromechaniki bądź pokrewnych dziedzin (zależnie od specyfiki działalności przedsiębiorstwa). Mile widziane jest doświadczenie na podobnym stanowisku, np. jako młodszy specjalista ds. wsparcia IT czy doradca techniczno-handlowy. Ważne jest również biegłe posługiwanie się językiem polskim, a czasami także angielskim, jeśli firma obsługuje zagranicznych klientów.

Doradca techniczny Kraków – predyspozycje zawodowe

Co jest najważniejsze w pracy doradcy technicznego? Tak jak na każdym stanowisku w obsłudze klienta i wsparcia sprzedaży, nie ma żadnych wątpliwości, że osoba ta powinna cechować się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Musi umieć rozmawiać z klientami, odgadywać ich potrzeby, a także skutecznie przekonywać do zakupu czy w sposób jasny wyjaśniać sprawy techniczne i rozwiązywać problemy sprzętowe itp. W zapewnieniu wsparcia technicznego klientom niezwykle ważne są też zdolności analityczne, które pozwalają na szybkie identyfikowanie źródeł problemów technicznych oraz odnajdywanie najlepszych rozwiązań. Inne istotne cechy to kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność i zdolność do pracy w zespole.

Ile zarabia konsultant ds. wsparcia technicznego Kraków

Zarobki konsultanta wsparcia technicznego zależą od miejsca zatrudnienia, zakresu odpowiedzialności, ale też doświadczenia pracownika. Zgodnie z informacją podaną przez wynagrodzenia.pl (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń 2024) za stawkę rynkową specjalistów ds. helpdesku uznaje się wynagrodzenie rzędu 5,4-7,6 tys. złotych na miesiąc.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta ds. wsparcia technicznego w Krakowie

W naszym serwisie znajdziesz wiele aktualnych ofert pracy dla osób z wykształceniem technicznym, a także dotyczących pracy w obsłudze klienta i sprzedaży. Pamiętaj, że ogłoszenia możesz filtrować także pod względem lokalizacji, a więc np. wskazać miasto Kraków. Dopasuj kryteria wyszukiwania ogłoszeń do swoich preferencji, by szybciej odnaleźć te ogłoszenia, które faktycznie Cię interesują.

Praca konsultant ds. wsparcia technicznego Kraków – najczęściej zadawane pytania:

  • Gdzie w Krakowie są tworzone miejsca pracy dla konsultanta ds. wsparcia technicznego?

W Krakowie stanowisko konsultanta ds. wsparci technicznego oferowane jest przede wszystkim przez firmy informatyczne, centra wsparcia technicznego, działy IT w przedsiębiorstwach z różnych branż oraz firmy oferujące usługi handlowe i doradcze. Co jakiś czas pojawiają się oferty pracy dotyczące takich posad jak młodszy doradca techniczny czy starszy specjalista ds. technicznych.

  • Jakie umiejętności są najważniejsze u osoby pracującej na stanowisku doradcy ds. wsparcia technicznego?

Osoba pracująca na stanowisku specjalisty ds. wsparcia technicznego musi mieć szeroką wiedzę techniczną związaną z obsługiwanymi produktami / usługami. Ważna jest umiejętność szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów, a także dobra organizację pracy. Niezbędne są też rozwinięte umiejętności interpersonalne. Ponadto osoba na tym stanowisku powinna być gotowa do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, aktywnego uczestnictwa w szkoleniach, szukania informacji o nowinkach technologicznych w branży. Cenna  w tym zawodzie jest też zdolność do pracy pod presją oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem.