Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,
chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy,
mają w sobie charyzmę w wyznaczaniu nowych kierunków rozwoju
Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!!
Specjalista ds. HR
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: HR/SHR/47/2017
Opis stanowiska:
- Merytoryczne wsparcie dla kadry zarządzającej w zakresie prawa pracy, rekrutacji, opisów stanowisk pracy, etc.
- Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych i selekcji kandydatów na rożne stanowiska,
- Administrowanie procesem oceny rocznej, a także opracowywanie planu szkoleń,
- Wdrażanie nowych pracowników oraz dbanie o wizerunek firmy w kontaktach zewnętrznych,
- Inicjowanie i wdrażanie projektów w firmie, których celem będzie budowanie zaangażowania pracowników i współtworzenie przyjaznego środowiska pracy,
- Udział w kształtowaniu kultury organizacyjnej firmy oraz dbałość o właściwą atmosferę w organizacji,
- Wsparcie procesu komunikacji wewnętrznej oraz działań employer brandingowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej organizacji - min. 3 lata,
- Praktyczna znajomość prawa pracy,
- Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi HR,
- Znajomość najnowszych trendów w obszarze ZZL,
- Umiejętności analityczne - zaawansowana znajomość programu Excel,
- Doświadczenie przy procesach związanych z ocenami okresowymi, rozwojem i rekrutacją,
- Odpowiedzialność, zaangażowanie, pracowitość,
- Doskonała organizacja czasu pracy,
- Umiejętność budowania relacji z klientami wewnętrznymi,
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
- Duże możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie,
- Uczestnictwo w tworzeniu autorskich rozwiązań szytych na miarę naszej organizacji,
- Ciekawe wyzwania i projekty - dużą samodzielność i odpowiedzialność
- Pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej, miłej atmosferze,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania, oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, benefit sportowy, ubezpieczenie grupowe),