- Ogłoszenie nr: 180199
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 kwietnia 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kadr i szkolenia
- Zespołu Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ul. Księży Wrześniewskich 10
21-010 Łęczna
Miejsce wykonywania pracy:
- Łęczna
- Ul. Księży Wrześniewskich 10
21-010 Łęczna
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej pracowników cywilnych i policjantów przy wykorzystaniu systemu elektronicznego Policji,
- opiniowanie od strony prawno-zawodowej podań, raportów i wniosków oraz innych pism w sprawach kadrowych i przygotowywanie projektów odpowiedzi w tych sprawach,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach osobowych, opracowywanie decyzji – rozkazów personalnych,
- prowadzenie ewidencji etatowej i kadrowej (meldunków o stanie kadr, ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich pracowników cywilnych i policjantów),
- sporządzanie rozkazów organizacyjnych,
- wykonywanie czynności z zakresu zagadnień kadrowo – mobilizacyjnych,
- opracowywanie wniosków o nadanie odznaczeń, medali państwowych i resortowych, stopni służbowych,
- rozpoznawanie i planowanie potrzeb szkoleniowych pracowników cywilnych i policjantów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca siedząca przy komputerze, powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej,
- praca w systemie jednozmianowym.
- praca biurowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy, urządzenia biurowe,
-praca w pomieszczeniu na pierwszym piętrze (bariery architektoniczne - brak windy).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w komórkach kadrowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji i przepisów wykonawczych do ustawy, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- umiejętność planowania i organizowania pracy
- bardzo dobra znajomość struktur Policji
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów